תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף: "הממשלה המופקרת, האטומה והמנותקת ביותר בישראל"

העיתונאי הזכיר כמה אמירות מביכות של חברי הממשלה מהשבוע החולף, שמעלות את התהייה כיצד ייתכן שאלו הם נציגי הציבור שלנו. סמוטריץ' טוען שהוא לא קשור למחדל ה-7 באוקטובר, מירי רגב מציינת לטובה את הממשלה שמממנת בתי מלון למפונים ומשה גפני לא ידע שדירוג האשראי של ישראל ירד. ומה עוד קרה?
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, בן כספית (צילום פלאש 90/ שיר טורם, מרים אלסטר)
העיתונאי בן כספית נוהג לבקר את מדיניות הממשלה (ואת העומד בראשה) ביחס להתנהלותה במלחמת חרבות ברזל. בטור מיוחד שכתב ל"מעריב", הוא טען כי הממשלה היא "המופקרת, האטומה והמנותקת ביותר שהייתה בישראל". בהמשך הוא ציין כמה אמירות מביכות במיוחד של חברי הממשלה מהשבוע האחרון.
כספית ציין כי סמוטריץ' לקח אחריות על מחדל ה-7 באוקטובר ימים בודדים לאחר הטבח, אך רק השבוע הוא הכריז כי לו אין שום קשר למתקפת הפתע של חמאס על ישראל, וכי מדובר ב"עניין פרטי של הרמטכ"ל ועוד כמה". כמו כן, הזכיר את תחקיר המקור של רביב דרוקר בו נחשפו שיטות עבודה מפוקפקות במיוחד במשרד התחבורה בניהולה של השרה מירי רגב, ואת העובדה המביכה כי אמרה השבוע "כל כך הרבה אנשים נמצאים בבתי מלון, והכל ממומן על ידי הממשלה".
העיתונאי המשיך והזכיר את התבטאותו של יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, אשר שאל בדיון שנערך השבוע "איך יכול להיות שדירוג האשראי לא יורד?", ולו השיבה חברת הכנסת אורית פרקש הכהן שעדכנה: "הוא ירד". ולסיכום, הזכיר את המקרה של ח"כ אלמוג כהן שמתברר כי לא ידע שאהוד ברק היה ראש הממשלה. "תארו לעצמכם מה יקרה כשגולדקנופף יגלה שמטולה לא רק מפונה, אלא גם הרוסה", כתב בעצב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אותו סיפור
    דנה 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים רבות כותב אותו סיפור
    סגור
  • 1.
    נו, ואיזה כיף שהיה לך חלק מהותי בעלייתה לשלטון? תודה! (ל"ת)
    ביביסט גאה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור