תקשורת ומדיה

בן כספית במתקפה חריפה: "תועבה, אין בערוץ 14 מבוגר אחראי?"

העיתונאי התייחס לסקר ששודר בערוץ 14, אשר בדק את הסיכוי להינצל בטבח שאירע ב-7 באוקטובר בהתייחס לדעה הפוליטית של התושבים, ומצא כי למצביעי ימין סיכוי גבוה יותר להינצל. "אין מבוגר אחראי כלשהוא? או מישהו עם מצפון?", כתב
מערכת ice |  3
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 הציג השבוע סקר הקושר את הדעה פוליטית של אזרחים בישראל (ימין או שמאל) לבין הסיכוי שלהם להירצח בשבעה באוקטובר, כאשר המחקר של ד"ר ליעד לוי בדק עשרות יישובים ברדיוס של עשרה קילומטרים מהגבול עם רצועת עזה. המסקנה? למצביעי הימין היו סיכויים גבוהים יותר להינצל מהטבח. מי שהחליט שלא לשבור על כך שתיקה הוא הוא העיתונאי בן כספית, שהתייחס לכך בטורו השבועי בעיתון "מעריב" (אך לא בפעם הראשונה).
"מדובר בתועבה. אז למה הם עשו את זה? אין בקונטרול של ערוץ 14 מבוגר אחראי כלשהוא? או מישהו עם מצפון?", כתב כספית. בהמשך הוא השיב וכתב כי נראה שאין אדם כזה, אך בפועל המצב יותר גרוע מאחר שמדובר ב"שיטה". לטענתו של העיתונאי, ערוץ 14 ידעו כי תפרוץ מהומה בעקבות הסקר. "בסוף היום, כשהאבק מתפזר, הרעיון ניטע בלבבות הנכונים: מצביעי הימין כמעט לא נרצחים, מצביעי שמאל נרצחים בהמוניהם. תעשו עם זה מה שאתם רוצים".
לסיכום כתב כספית: "כל אחד מאמין במה שהוא רוצה. כי האמת פשטה רגל מזמן, היא בכינוס נכסים ואנחנו חיים בעידן שקר". נזכיר כי לאחר שידור הסקר גם מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי התייחסה לדברים, כאשר חתמה את דבריה במושג שהועבר בציניות 'ביחד ננצח'.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן כספית עיתונאי ??? מודיע משטרתי מביש ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    המבוגר האחראי בן המודיע, השקרן, המלשן, המפלג הסרבן ....
    יאצק 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במיוחד אתה לא יכול להמשיך לכתוב לדבר ולדוברר, כל דבריך שקר וכזב שנים רבות ואפילו אלה ש"סגדו" לך הולכים ונמוגים, עיתון מעריב ומדיה שאתה את משרת גם הם ימאסו בשירותך.
    סגור
  • 1.
    בן כספית...אביר הצדק (ל"ת)
    שגיא 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור