תקשורת ומדיה

בשורה לחובבי הספורט בישראל: גמר ליגת האלופות ישודר לראשונה ברדיו

ראשונה בישראל ולמען חיילי צה״ל המאזינים בחזית - הגמר הגדול של ליגת האלופות בכדורגל בין ריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד ישודר בגלי צה״ל, בשיתוף עם ערוץ הספורט שמשדר את המשחק בשידור ישיר בטלוויזיה
מערכת ice | 
ליגת האלופות (צילום ויקיפדיה)
לראשונה בישראל ולמען חיילי צה״ל המאזינים בחזית - הגמר הגדול של ליגת האלופות בכדורגל בין ריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד ישודר בגלי צה״ל, בשיתוף ערוץ הספורט שמשדר את המשחק בטלוויזיה. 
לפני מספר שבועות, התקבלו במערכת גלי צה״ל פניות מהורי חיילים המשרתים בעזה ובגבול הצפון בבקשה לשדר את המשחק. האפשרות היחידה של החיילים בחזית לעקוב אחר המשחק ולהתעדכן בהתפתחויות היא באמצעות מכשירי הרדיו. גלי צה״ל ובעלת זכויות השידור של ליגת האלופות - ערוץ הספורט ו-5 רדיו שילבו כוחות ליצירת משדר מיוחד לטובת החיילים בחזית. 
משחק הגמר של ליגת האלופות יתקיים השנה בוומבלי שבלונדון, אנגליה, וישודר בשבת הקרובה (1.6) בערוץ הספורט וגלי צה״ל. המשדר ייפתח ב-20:00 באולפן ליגת האלופות בהובלת מירי נבו, בשידור מיוחד אשר ייקחו בו חלק אלי גוטמן, דודו אוואט, אורי קופר, אבי מלר, מיכאל וינסנדט ואסף אקרמן. 
חגיגת הספורט תחל בגלי צה״ל בשעה 21:00 במהדורה מיוחדת של ״עושים ספורט״ שיגישו עידן קוולר ואורי אוזן כאולפן מקדים, ולקראת השעה 22:00 יועבר השידור לעמדת ערוץ הספורט באצטדיון וומבלי בלונדון עם נדב יעקבי ושגיא כהן - לשידור חי ומלא של הגמר בין בורוסיה דורטמונד מגרמניה לריאל מדריד אלופת ספרד.
תומר תורג'מן, מנכ״ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט של ישראל מתייצב לכל יוזמה ובקשה המגיעה מחיילי צה״ל. אנו מצדיעים להם ולבני משפחותיהם, מודים להם מקרב לב ומייחלים לשלומם ושובם של החטופים בריאים ושלמים במהרה."
טל לב רם, מפקד גלי צה״ל: ״בימי מלחמה כאשר הרדיו רלוונטי מתמיד, גלי צה״ל נותנת קשב מיוחד לקולות החיילים שעולים מהשטח. זאת תוך מחויבות לספק שירותי האזנה בתחומים שונים לחיילים, כשהרדיו והטרנזיסטור חזרו להיות אמצעי הקשר עם הבית, המוזיקה וחיי היומיום. תודה מיוחדת למנכ״ל ערוץ הספורט ואנשי הערוץ על ההירתמות המהירה והמקום החשוב שנתנו על מנת להוציא לפועל את השידור המשותף״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה