תקשורת ומדיה

העיתון החרדי מעורר סערה ענקית: "לא ישראלים, אין רגש וחמלה"

העיתון החרדי יתד נאמן הפר צנזורה וכתב בשער העיתון: "לא הותר לפרסום - אירוע רב נפגעים", אחרי שחמישה חיילי צה"ל נהרגו מאש כוחותינו ברצועה. הגולשים ברשתות החברתיות הזדעזעו, הכתב הצבאי של גל"צ תקף: "הם לא יתביישו, חושיהם קהים לכאב השכול"
מערכת ice |  2
יתד נאמן (צילום קובי גדעון פלאש 90)
מפקד מחלקה וארבעה לוחמים מגדוד 202 של הצנחנים נהרגו אמש (רביעי) בתקרית של ירי דו-צדדי של טנקים במהלך הפשיטה של צה"ל בג'באליה. באירוע נפצעו עוד שמונה לוחמים, בהם שלושה שמצבם מוגדר קשה. היתר פונו לבתי החולים במצב בינוני וקל. כוח השריון שגה וחשב שמדובר במחבלים. האירוע התרחש אתמול בסביבות 19:00 בערב.
האסון הכבד שאירע ברצועת עזה הותר לפרסום רק הבוקר, אלא שהעיתון החרדי יתד נאמן, בהחלטה שעוררה סערה ענקית, החליט להפר את הצנזורה והעלה על שער העיתון את המילים הבאות: "לא הותר לפרסום - אירוע רב נפגעים".

הרוחות ברשת סערו אחרי כותרת העיתון החרדי, שהפר כאמור את הצנזורה במהלך שפוגע מאוד במשפחות החיילים שנמצאים כעת בעזה. גולשים בטוויטר תקפו את העיתון וכתבו: "לא ישראלים: יתד נאמן", "יתד נאמן בתוך ראש שלכם. ג'יזס מוזס קרייסט", "יתד נאמן מהמקפצה. מפר צנזורה. כשאין חלק והבנה, אין גם רגש וחמלה" ו"יתד נאמן האלה הגזימו לגמרי!".
מי שתקף את העיתון החרדי הוא הכתב הצבאי של גל"צ, דורון קדוש, שכתב: "מי שלא ידע את כאבי הבטן, את המתח והלחץ של המשפחות בבית כשהשמועות מתחילות להגיע, את השעות ללא שינה בלילות לבנים של דאגה וחרדה, את הטלפונים לכל אדם שאולי יש לו בדל מידע, לא יבין. לא יבין, ולא יתבייש. חושיו קהים לכאב השכול". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הם כתבו מה שכולם ידעו מהרשתות החברתיות
    חלפו 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בילבולי שכל
    סגור
  • 1.
    גרועים כמו החמאס
    מוטי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד הוכחה שמדובר בכת שטנית, שונאי ישראל ומשתפי פעולה עם האויבים הכי גרועים שלנו, במדינה מתוקנת שממשלתה חרדה ודואגת לאזרחיה, הכתב והעורך היו מושלכים לכלא. לפני שמחסלים את החמאס, צריך לבדוק איך מחסלים את כת השטן הנקראים חרדים.
    סגור