תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תחת מתקפה: "זהו? הפכת לחמוץ על מלא?"

לאחר שירון אברהם מתח ביקורת חריפה על אופי קיום טקס יום העצמאות וכתב כי מדובר ב"טקס בלי נשמה", רבים מיהרו לתקוף אותו ברשת החברתית X. שמעון ריקלין: "זהו? הפכת לחמוץ על מלא?". מני אסייג: "זה לא הקהל שהיה חסר לכם, אלא  החוליגנים הפרובוקטורים שהתכוונו להגיע ולהרוס את הטקס במידה והיה קהל"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
טקס יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל הפך השנה לנושא מורכב וזכה ללא מעט ביקורת מצד בכירים במערכת הפוליטית ובכלי התקשורת. אחד מאנשי התקשורת המוערכים שמתחו ביקורת חריפה על הטקס הממלכתי שהתקיים אתמול בערב (שני) ועליו אחראית השרה מירי רגב, הוא לא אחר מאשר ירון אברהם
בציוץ חריף ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ציין הכתב המדיני של ערוץ 12: "טקס בלי קהל הוא טקס בלי נשמה. 44 מדליקי המשואות המדהימים היו ראויים לראות את הדגלים בקהל ולהתרגש מהתחושה שזה קורה עכשיו". בסיום הציוץ, כתב ירון אברהם: "הטקס יצא כמו המציאות שהוא מנסה לייצר: מלאכותי ומדומה".
 
בעקבות דברים אלו, שמעון ריקלין, מגיש התוכנית "ריקלין ושות'" בערוץ 14, מיהר להגיב לדבריו של ירון אברהם ברשת החברתית X וכתב: "זהו? הפכת לחמוץ על מלא? היה טקס נפלא מרגש ומכיל. תפרגן פעם, לא יזיק".
מי שהצטרף לדבריו של ריקלין, הוא מני אסייג, תסריטאי וסאטיריקן, אשר ידוע בין היתר כאחיו של הקומיקאי והשחקן שלום אסייג. מני הגיב אף הוא לציוץ של ירון אברהם ותקף אותו בחריפות: "זה לא הקהל שהיה חסר לכם, אלא  החוליגנים הפרובוקטורים שהתכוונו להגיע ולהרוס את הטקס במידה והיה קהל". עוד הוסיף אסייג: "אלה שהייתם מציגים בסלפנותכם כ'משפחות החטופים'. זה מה שהיה חסר לכם. רק זה מה שהיה חסר לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה