תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 מזועזעת: "אל תשכחו מה היה, היא נרצחה באכזריות"

סיון כהן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הסיפור של משפחת עידן מנחל עוז, אשר המחבלים צילמו אותם במשך דקות ארוכות ל"לייב" בחשבון פייסבוק. מעיין עידן ז"ל (הבת במשפחה) נרצחה, ואביה נחטף לרצועת עזה
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
סיון כהן נוהגת לשתף בחשבון האינסטגרם שלה באירועים או עדויות קשות שהיא מעוניינת להפיץ עבור עוקביה. לרגל יום הזיכרון, מגישת ערוץ 13 בחרה לפרסם את סיפורה של מעיין עידן מנחל עוז, אשר חייה נגדעו ממנה על ידי מחבלים במהלך השבת השחורה.
"אל תשכחו מה היה שם, אל תשכחו את האכזריות, אל תשכחו את ה"לייב בפייסבוק" האכזרי ביותר שראיתי – הסיפור של משפחת עידן", פתחה כהן. בהמשך היא הסבירה כי מעיין נרצחה באכזריות בעוד אביה צחי נחטף לרצועת עזה. עוד היא הסבירה: "מעיין עידן נולדה ב-3.10.2005, בת בכורה להוריה צחי וגלי עידן. מעיין הגיעה עם הוריה כילדה בשנת 2009 לנחל עוז. בקיבוץ נולדו 3 אחיה – שרון, יעל ושחר, דור שלישי בנחל עוז".
 
 
העיתונאית כתבה כי מעיין נרצחה כאשר היא ניסתה בכל כוחה לנעול את ידית הממ"ד, שלבסוף נפרצה בידי המחבלים. אביה צחי נחטף למנהרות האויב ועדיין מוחזק שם. "היא תסחר מאוד לקבוצת הצעירים בנחל עוז. יהי זכרה ברוך", חתמה את דבריה בכאב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלאק מגישה
    מי זו בכלל? 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי מגישה תה
    סגור