תקשורת ומדיה

גיא לרר מובך מהקולגה: "למה לשים את תמונת הסטלה הקשה הזו?"

מגיש "הצינור" זכה לכתבה מפרגנת במיוחד של העיתונאי ניר קיפניס, אשר סבור כי לרר הוא זה שיוכל להצעיד את רשת 13 קדימה באם יתנו לו להגיש את המהדורה המרכזית. לרר הודה לו אך תהה מדוע החליט להשתמש דווקא בתמונה בה הוא נראה תחת "סטלה קשה"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
אין זה סוד כי חדשות 13 מתקשים להתרומם מבחינת נתוני הרייטינג בהשוואה לשאר ערוצי החדשות המרכזיים בישראל, אך נראה כי יש מי שמאמין שהפתרון דווקא נמצא מתחת לאף. העיתונאי ניר קיפניס (גילוי נאות: בעבר שימש כעורך הראשי באתר ice) פרסם טור דעה ב"וואלה" בו הוא הסביר כי מגיש "הצינור", גיא לרר, "עושה יופי של טלוויזיה, ותוהה מדוע שלא יגיש את המהדורה המרכזית. לרר הובך מהחווה והחליט להתמקד דווקא בפרט די שולי, אך משעשע.
"לרר פתח בעדכון בענייני השעה עם הפרשן הצבאי של הערוץ. כבר באייטם הראשון הם מצליחים לדייק, לצמצם את הדיון הביטחוני לשאלה האם להרחיב את הפעולה ברפיח או לנסות לשקם את היחסים עם ארה"ב", כתב ושיבח את המגיש. בהמשך הוסיף: "אולי במקום לנסות ולהתחרות במערכות חדשות שיש לה יתרון מובנה, הם צריכים לשנות גישה: תנו ללרר להגיש את החדשות. מופרע? מופרך, אולי, אבל לאור נתוני הצפייה נדמה שאין להם מה להפסיד".

 
את הכתבה הזו העלה לרר לחשבון האינסטגרם שלו, וכתב במבוכה: "וואלה ניר קיפניס תודה ענקית על המילים החמות אבל אם כבר מתארים אותו כ"חד ונמרץ", למה לשים את תמונת הסטלה הקשה הזו?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה