תקשורת ומדיה

רני רהב משבח את השרים אך תוקף בחריפות: "בושה וכלימה לממשלה"

ברקע אירועי יום הזיכרון שיחולו בעוד פחות משבועיים, רני רהב מתח ביקורת קשה על השרים שמתכננים להגיע לבתי העלמין הצבאיים - למרות שהם כלל אינם שירתו בצבא או השלימו שירות לאומי. לצד זאת, הוא מברך את השרים שכן מילאו את חובתם, וטען כי יש להם זכות להתייצב בבתי הקברות
מערכת ice | 
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
בעוד פחות משבועיים יחול יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ומיד אחריו יפתחו חגיגות יום העצמאות. אלא שבשונה מהשנים הקודמות, הפעם מדובר באירוע שונה, שמתרחש במקביל למלחמה שגבתה את חייהם של חיילים ואזרחים רבים. כבר בימים אלו נשמעות טענות רבות כנגד נציגי הציבור, בבקשה שלא יתייצבו בבתי העלמין. איש יחסי הציבור רני רהב פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ודן בנושא הזה, כאשר תקף חלק מחברי הכנסת.
את הפוסט פתח בכך שטען כי לחבר הכנסת אשר שירתו בצבא יש את הזכות להתייצב בבתי הקברות, כדוגמת מירי רגב אשר שירתה כדוברת צה"ל, יריב לוין שהיה בכיר ב-8200, עידית סילמן ששירתה כמדריכת ידיעות הארץ ואף השרה אורית סטרוק שלקחה חלק בשירות לאומי. "יש לכבד בכל דרך נבחר ציבור שעשה צבא או שירות לאומי!".
 
 
עם זאת, הוא ממשיך ומבקר את נציגי הציבור שלא השלימו שירות צבאי או שירות לאומי. "לבן גביר, סמוטריץ׳ וגולדקנופף שום זכות מוסרית וערכית לעמוד בבית קברות צבאי.
זוהי בושה וכלימה לממשלה שמשבצת שרים שלא עשו צבא או שירות חלקי, פשוט בושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה