תקשורת ומדיה

פדיחת ענק בשידור חי: "זה הכל כוסעמק, עזוב" | צפו

במהלך מהדורה של חדשות ערוץ 12 בה הזכירו את פועלה של כלת פרס ישראל נעמה פולני אשר הלכה לעולמה, שוש פוליאקוב שהתראיינה חשבה שהיא ירדה משידור ופלטה אמירה שהצליחה להביך את המגיש עופר חדד ולהתנצל בפני הצופים
מערכת ice |  1
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
היום (שני) הקדישו זמן מסך מיוחד במהדורת החדשות בערוץ 12 במטרה להזכיר את פועלה של כלת פרס ישראל נעמה פולני, אשר הלכה לעולמה בגיל 96. אחת האורחות שדיברו עליה הייתה לא אחרת מאשר השחקנית שוש פוליאקוב, שידועה בדרך העברת המסרים ה"מעניינת" שלה, אשר עשויה להיות מעט בוטה לפעמים. ואיך לא – גם הפעם הצליחה לגרום למבוכה של מגיש המהדורה, עופר חדד, שנאלץ להתנצל בפני הצופים.
לאחר שפוליאקוב סיימה את דבריה וחדד הודה לה, כנראה שהיא חשבה שכבר ירדה משידור ופלטה בטעות: "זה הכל כוסעמק, עזוב". המגיש הנבוך כמעט ולא הצליח לעצור את עצמו, ופנה לקהל: "מתנצלים, שוש....".
 
קרדיט: חדשות ערוץ 12
 
לאחר לכתה של פלוני, הנשיא הרצוג כתב: "נעמי פולני, כלת פרס ישראל שכונתה ״מלכת הלהקות הצבאיות״ עזבה אותנו הבוקר והיא בת 96. נזכור באהבה ובהערכה את האם המייסדת של להקת התרנגולים הבלתי-נשכחת ומי שתרמה בכישרונה העצום לפיתוח התרבות הישראלית המקורית. בזכותה ולאורה התעצבה מנגינת חייהם של רבים מאיתנו. תנחומיי לבני משפחתה ולכל אוהביה. יהי זכרה ברוך."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פה ג'ורה
    מוטי 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ומעולם היה לגברת פה ג'ורה. מה חדש ?
    סגור