תקשורת ומדיה

סלקום ועיריית רמת גן זוכות לכבוד: אלו הפרסים בהם זכו

במסגרת כנס מצטייני המחשוב לשנת 2023, מי שקטפו יחד לא פחות מחמישה פרסים על פרויקטים שלהן, היו חברת סלקום ועיריית רמת גן. "אני שמח וגאה על הזכייה בתחרות Awards It". אמר קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן
מערכת ice |  1
סלקום רמת גן (צילום קרדיט: ענבל מרמרי)
חברת סלקום ועיריית רמת יכולות להתגאות בעובדה שלא פחות מחמישה פרויקטים שלהן זכו בפרסים על שילוב פתרונות תקשורת וטכנולוגיה מתקדמים. בעירייה התמקדו בניסיון להביא פתרונות לשיפור איכות הניהול והשירותים לאזרח ברמת העיר. את הפרסים קטפו עיריית רמת גן וסלקום במסגרת כנס מצטייני המחשוב לשנת 2023.
הפרויקט הראשון שזכה בפרס הוא פרויקט ניידות האכיפה, המציג פיתוח ויישום של ניידות אכיפה חכמות המנטרות את התנועה בעיר, במטרה לשמור על הסדר הציבורי ועל הבטיחות בכבישים לטובת התושבים. על ניידות הפיקוח העירוניות מותקנות מערכות מצלמות מבוססות IP, בניהול מערכת שליטה ותיעוד על-בסיס טאבלט, אשר מאפשרות לזהות חריגות בתנועה באופן קל, אוטומטי ומהיר.
הפרויקט השני הוא הפרויקט להקמת מרכז הפעלה בחירום. מדובר בחמ"ל המרכז את כלל הגופים העוסקים בניהול אירועי חירום, בהם פיקוד העורף, גופי חירום והצלה ועוד. לחמ"ל העירוני פריסה של כ750- נקודות ועשרה מכלולים שונים, בהן הותקנו מערכות תקשורת ושליטה מתקדמות ביותר, שמטרתן להעניק יכולת לרציפות תפקודית עירונית גבוהה גם במצבי קיצון מורכבים הדורשים שילוב כוחות.
החמ"ל מאפשר לעירייה לנהל את המתרחש בעיר במצבי חירום תוך שימוש במערכת מולטימדיה IP over, בשילוב יכולות וועידה פנימית ובסינרגיה עם מערכות השליטה והבקרה העירוניות, מערכות החירום ומערכות אחרות. פרויקט שלישי שזכה הוא פרויקט המרכז לתושב. במסגרתו נפרסו מעל ל- 700 נקודות רשת עבור כלל מוצרי הקצה השונים כגון מצלמות בטחון, מערכת בקרות כניסה ברמה קומתית, מסכי הקרנה וציוד למרכז השו"ב העירוני.
הפרויקט כלל אפיון מערכת גיבוי חשמל לריכוזי התקשורת החיוניים, וביצוע העבודה תחת אתגר וההגדרה של המבנה כ'מבנה לשימור'. הפרויקט הנוסף הוא פרויקט הקמפוס החכם, פרויקט המציב סטנדרטים חדשים בתחום הכיתה החכמה. במסגרת המהלך, הוחלפו הלוח הרגיל והמקרן הכיתתי במסכי מגע מקצועיים כאמצעי התצוגה והעברת החומר. המסכים מתפקדים כלוח כתיבה דיגיטלי לכל דבר ועניין, המאפשר כתיבה וציור על גבי המסך בצורה חופשית, שמירה של כל מערך השיעור כפי שנכתב ושליחתו לכתובת המייל של התלמידים, שיתוף התוכן באמצעות קוד QR, קישור ועוד.
בנוסף, ניתן לחבר את המסכים גם למחשבים הניידים של המורה או המחשב הכיתתי, על מנת לאפשר הצגת תוכן קיים, פתיחת דפדפן ולגישה להצגת תוכן באינטרנט. סיון שושן לישע, סמנכ"לית המגזר העסקי בסלקום אמרה על הזכיות: "אנחנו מודים לעיריית רמת גן על השותפות האמיצה והאמון המתמשך בכוחה של סלקום להעניק לעירייה פתרונות איכותיים ואמינים במגוון תחומים.
הפרויקטים הזוכים הם חלק משורה של שירותים מתקדמים שמעניקה סלקום לעיריית רמת גן, בעולמות התקשורת והאינטגרציה, החל מסלולר ועד לתחום העיר החכמה והאכיפה. סלקום גאה בזכייה ותמשיך לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בתחום התקשורת וה-IT".

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן אמר: "אני שמח וגאה על הזכייה בתחרות Awards It. בשנים האחרונות ובהובלת ראש העיר כרמל שאמה הכהן, עיריית רמת גן שמה בראש סדר העדיפויות לחבר בין העשייה העירונית לטכנולוגיה וחדשנות עם עשרות פרויקטים שונים, בכדי לחזק את הנגישות לתושבים ולהעניק שירות איכותי ובלתי מתפשר בכל תחומי החיים. שיתופי הפעולה של עיריית רמת גן עם גופים שונים הביאו להצלחה גדולה ולפתרונות טכנולוגיים לסוגיות שונות בסדר היום, ממוכנות למלחמה ועד לנגישות נוחה לקווי אוטובוס. אני מודה לעובדי ועובדות אגף מערכות מידע וחדשנות על ההישג המרשים והמכובד"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על ראש העיר שלנו כרמל שאמה הכהן
    אבנר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור