בארץ

עסקת החטופים מתרחקת? "הדיווחים על הסכמה אינם נכונים"

בלשכת ראש הממשלה דוחים את הדיווחים בתקשורת כי ישראל הסכימה לעסקה עם חמאס
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לשכת ראש הממשלה דוחה את הפרסומים על עסקת הסכמתה לעסקת חטופים עם חמאס. בהודעה שפרסמה הערב הודיעה: "הדיווחים על העסקה אינם נכונים וכוללים תנאים שאינם מקובלים על ישראל. ממשיכים עד לניצחון המוחלט".
לאחר הפסגה, שהסתיימה אמש ובה השתתפו ראשי המוסד והשב''כ, הגיעו להחלטה שבישראל מצפים להניע תהליך שיוביל לעסקת המשך. ישראל הגיעה למפגש עם יוזמה לקיום עסקה הומניטית שתכלול שחרור נשים, מבוגרים וחולים.
היוזמה לא נפסלה על הסף וקבינט ניהול המלחמה יתכנס הכרב ויקבל עדכון מראש המוסד דדי ברנע וראש השב''כ רונן בר על השיחות שקיימו בפריז. יו''ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אמר כי מפלגתו לא תסכים לעצירת הלחימה לחודשיים ולשחרור מחבלים במסגרת עסקה עתידית לשחרור החטופים.
"שחרור המחבלים ההמוני יהפוך את כל יהודי הארץ והעולם ליעד חטיפות." עוד התנגד השר להחלטת הממשלה לשלוח נציג לדיון בהאג "ברק נכשל בתפקידו והצביע נגד ישראל בחלק מהסעיפים" סמוטריץ' התנגד להחלטת הממשלה לשלוח נציג לדיון בהאג "ברק נכשל בתפקידו והצביע נגד ישראל בחלק מהסעיפים" עוד הוסיף השר כי הממשל הצבאי יצטרך לגרש לטענתו את אנשי אונר''א מרצועת עזה.
סמוטריץ' אמר כי "כולם יודעים שהעובדים שלהם היו חלק ממתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. בכל המתקנים של אונר''א בעזה מצאנו תחמושת, כלי נשק ופירי מנהרות. ולא רק מרצועת עזה, צריך לסלק את אונר''א גם מיהודה ושומרון וגם מירושלים. אונר''א הם תומכי טרור שהמטרה שלהם היא לפגוע במדינת ישראל. בכוונתי לעלות את זה לדיון בישיבת הקבינט הקרובה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה