בארץ

דובר צה"ל: "שלושה אזרחים שנחשבו נעדרים - מוגדרים חטופים"

תא"ל הגרי עדכן כי כמה אזרחים מבין אלו שעקבותיהם לא אותרו מאז ה-7 באוקטובר, נמצאים בשבי ארגון הטרור הרצחני מאז השבת השחורה. המניין הכולל עומד על 136 בני אדם, כאשר למניין הכולל נוספו לבקשת המשפחות החללים אורון שאול והדר גולדין ושני האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד
מערכת ice | 
דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי עדכן הערב (חמישי) בהצהרתו היומית כי שלושה אזרחים שעד כה הוגדרו נעדרים מוגדרים מעתה חטופים. הוא ציין כי מספר החטופים המעודכן עומד על 136, לרבות החללים אורון שאול והדר גולדין, והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, דרישה שסיפקו זה מכבר משפחות החטופים. 
הגרי נשאל גם אם צה"ל תומך בתוכנית של משרד הביטחון ל"יום שאחרי" ברצועת עזה, והשיב כי הדרג המדיני מופקד על הסוגיה. "יש קבינט מלחמה שמנהל את הדברים. מייצגים את זה שיש תוכנית וחושבים קדימה, בתקשורת לא נכון לדבר על התוכנית, לא נכון לחשוף לאויב את הפרטים, ולכן אני לא אתייחס למה שמוצג בדיוני הקבינט".

בתוך כך, הודיעה משפחתו של חנן יבלונקה שהוגדר כנעדר כי קיבלה הודעה כי הוא נחטף על-ידי חמאס. אמש הודיע צה"ל כי החטוף סהר ברוך, בן 25 מבארי, שהודעה על מותו בשבי בעזה נמסרה לפני כחודש - נהרג במהלך ניסון חילוץ של כוחות מיחידה מיוחדת. האירוע מצטרף למותם של שלושת החטופים יותם חיים, סאמר טלאלקה ואלון שימריז מאש כוחותינו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה