בארץ

אביגדור ליברמן מחזק את החרדים? זה הציוץ המפתיע

יו"ר ישראל ביתנו פרסם ברשתות החברתיות פוסט המפרגן לצעירים החרדים שהתגייסו הבוקר לצה"ל: "הערבות ההדדית לא באה רק במילים, אלא גם במעשים – בהצלחה", כתב
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) שמאז פרש ממשלת נתניהו ב-2018 הפך ליריב מספר 1 של המפלגות החרדיות, ובשיא אף הציע ב-2021 להסיע "את החרדים יחד עם ביבי - על מריצה אחת למזבלה טובה", הפתיע הערב (ראשון) בציוץ מפרגן.
הן בחשבון הטוויטר שלו והן באינסטגרם, פרסם ליברמן חיזוק למתגייסים מהמגזר החרדי: "דווקא בעת הנוכחית, כשאזרחי ישראל לוקחים חלק במאמץ המלחמתי", כתב ליברמן, "בשעה שרוב בנינו ובנותינו בחזית, אני רוצה לחזק את הצעירים החרדים שהתגייסו הבוקר לצה״ל והצטרפו למאות הצעירים החרדים שהתגייסו מאז תחילת המלחמה. הערבות ההדדית לא באה רק במילים, אלא גם במעשים – בהצלחה", סיכם ליברמן.

היום הודיעה מפלגת ישראל ביתנו כי הגישה תלונה לקצין הכנסת בעקבות איומים שקיבל יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, מצד תומכי חמאס. באיום שקיבל ליברמן נכתב: "אתה מבוקש על ידי החמאס, בקרוב תישלח לגיהנום ליברמן". איומים אלה מצטרפים למאות איומים נוספים שהתקבלו בחודש האחרון, לטענת המפלגה.
 
ביום שלישי פרסם יו"ר ישראל ביתנו, לשעבר שר הביטחון, את תכניתו לשינוי המערך הצבאי בצה"ל, כאשר הוא שם דגש על שימוש בטילים ושדרוג המערך הארטילרי. את התכנית חילק ל-5 סעיפים: הסעיף הראשון שכתב ליברמן הוא הקמת חיל טילים עוצמתי, הסעיף השני בתכניתו של ליברמן הוא פיתוח מערכת יירוט לייזר. הסעיף השלישי הוא הקמת מוצבים חדשים לצה"ל ללחימה אקטיבית והגדלת המוצבים בצפון. עוד כתב ליברמן כי נדרש שדרוג למערך הארטילרי של צה"ל. בסעיף האחרון בתוכניתו ליברמן טוען כי נדרש ייצור ישראלי של תחמושת, במטרה שלא להתבסס על סיוע אמריקאי או כל מדינה אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה