בארץ

ניצולת שואה במסר מרגש: "הייתי הולכת במקום החטופים"

סגן השר לפיתוח ותחבורה חרדית, אורי מקלב, ביקר לאחרונה במשרדי הרשות לניצולי שואה בחיפה ובמהלכו נפגש עם ניצולת שואה אשר הפצירה בו לזרז את עסקת החטופים, ואמרה: "הלוואי שישחררו את השבויים, הייתי הולכת במקום הילדים האלו, רק מבקשת שקט"
מערכת ice | 
ניצולי השואה שגרים בדרום בצל המלחמה (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, גילי יערי)
אחת מקבוצות האוכלוסייה בארץ אשר לצערנו חוו בעבר מראות דומים כמו שאלו שנעשו בשבת השחורה, הם ניצולי שואה. קבוצה זו מנסה להתמודד עם ההקבלה המזעזעת בין סיפורם האישי לסיפור של אזרחים רבים כל כך, תושבי העוטף, שנאלצו להיאבק למען זכות קיומם. לאחרונה, סגן השר לפיתוח ותחבורה חרדית ביקר במשרדי הרשות לניצולי שואה בחיפה, ונפגש עם ניצולת שואה לה היה מסר מרגש ועצוב כאחד.
במהלך הביקור פנתה ניצולת שואה אל סגה"ש הממונה אורי מקלב, וביקשה ממנו לדאוג באופן אישי לזרז את עסקת החטופים. "הלוואי שישחררו את השבויים, אני הייתי הולכת במקום הילדים האלו, אני רק מבקשת שיהיה לנו שקט במדינה", היא אמרה בכאב. אין ספק כי בקשתה מציגה את התחושות הקשות אותה חווים ניצולים רבים כל כך, שנאלצים לראות את מדינתם "חוזרת לאחור", ונזכרים בימים הארורים שחשבו כי חלפו מן העולם.
קשה לעכל מציאות בה ניצולי שואה מבקשים להתחלף עם אזרחים הנמצאים בשבי. אין ספק כי מדינת ישראל נמצאת באחד המקומות הנמוכים ביותר מאז הקמתה בשנת 1948, וכל שנותר לעשות הוא לייחל לחזרתם של כל אחד ואחת מהחטופים אשר מוחזקים ברצועת עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה