בארץ

בריקסטון במחווה למילואימניקים: כספת במתחם מאובטח ל-3 חודשים

יוזמות והטבות רבות לטובת חיילי צה"ל ואנשי המילואים קמו עם פרוץ המלחמה. חברת בריקסטון מכריזה על הטבה נוספת, שלא בטוח שמישהו חשב שצריך עד לפני המלחמה הארוכה
מערכת ice | 
כספות (צילום מורג ביטן)
תרומות של ציוד טקטי ללחימה, מוצרי היגיינה, הלבשה תחתונה וערבי אוכל ענקיים ומושקעים, הם רק חלק מכל האהבה שמרעיפים אזרחי ישראל על חיילי ולוחמי צה"ל. מאז פרצה המלחמה, נראה כי כל מי שיכול לתרום בחלקת האלוהים הקטנה שלו, עושה זאת.
עסקים נותנים לחיילים מהמוצרים שהם מוכרים ללא עלות, אמנים מגיעים לבסיסים ושטחי הכינוס כדי להופיע למענם ונראה כי כל מי שיכול להכין כמויות של אוכל בביתו, פשוט עושה זאת, כאשר אחרים מתנדבים להסיע את האוכל עד לחיילים.
עכשיו זהו תורה של חברת "בריקסטון" לתרום כפי שהיא יכולה, והיא מכריזה על מחווה מיוחדת לאנשי המילואים, הנאלצים להיעדר לזמן ממושך מביתם. מתחם הכספות של החברה בירושלים מכריז על מתן כספות חינם לשלושה חודשים, כדי לאפשר אחסון חפצי ערך במתחם כספות מאובטח.
לחברת בריקסטון שני מתחמי כספות פרטיים בירושלים ובתל-אביב. כאשר בירושלים ישנן כ-2,500 כספות במתחם והוא, על פי החברה, מנוהל בנוהלי אבטחה ודיסקרטיות ברמה הגבוהה ביותר וכל כספת במתחם מבוטחת בשווי 5,000 דולר.
בחברה מספרים כי בימים אלו היא יוזמת הקמת מתחם הכספות חדש בשם "בריקסטון 3", שיהיה מתחם הכספות האוטומטי הראשון בישראל, שיספק שירות זמין 24/7 דיסקרטי יותר ובטוח יותר באמצעות רובוטים ללא מגע יד אדם .
דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריקסטון, אמר: "מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל יש פניות רבות של משפחות מפונים לשכור כספות לאחסן חפצי ערך מסמכים וכסף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה