בארץ

הר של כסף: זה הסכום שמצאו הלוחמים בביתו של מחבל בג'באליה

בנוסף לכלי נשק, מיגון וחפירת מנהרות, אחד הכלים החזקים של חמאס שבלעדיו לא היה יכול לשכנע אפילו מחבל אחד להצטרף לשורותיו, הוא סכומי הכסף האדירים שהוא מצליח לגנוב ולהבריח, זה הסכום שנמצא בביתו של אחד המחבלים
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו שימשו את ארגון הטרור חמאס למימון פעילויות טרור (צילום shutterstock)
במסגרת הלחימה ברצועת עזה לוחמי צה"ל האמיצים עוברים מבית לבית ותוך סיכון חיים אדיר, לא רק מצליחים לחסל את המחבלים של ארגון הטרור חמאס, אלא מצליחים גם לעשות משהו שהיום הוא לא פחות חשוב והוא להפליל את אותם מחבלים. 
כמויות הנשק והאמל"ח שאותרו עד כה במהלך המלחמה ברצועת עזה הפתיע גם את כוחות הביטחון, אך גם הטכנולוגיה שאותרה ברשות הארגון הפתיעה את צה"ל כולו ובמיוחד את המודיעין הישראלי. כל אלו לא היו יכולים להתקיים בלי סכומי הכסף האדירים שעוברים בידיהם של מחבלי ובכירי חמאס מדי שנה.
זו לא הפעם הראשונה שנתפסים סכומי כסף גדולים, אך זה באמת ממצא חריג, מאחר ומדובר, כפי שניתן לראות בתמונה במזומן בלבד, בכסף ישראלי בלבד, ומסודר עד השקל האחרון. 

צילום: דובר צה"ל
לוחמי היחידה הרב ממדית של צה"ל, תחת פיקוד צוות הקרב החטיבתי 551, איתרו את סכום הכסף, כ-5 מיליון שקל במזומן, בביתו של בכיר בארגון הטרור חמאס במרחב ג'באליה, כאשר בנוסף לכסף אותרו במקום גם אמצעי לחימה רבים ביניהם מטענים, ציוד לחימה ונשק מסוג RPG.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה