בארץ

"המתחזה": אישה בת 41 טוענת שהיא ביתו של שגריר ישראל באו"ם

גלעד ארדן מוטרד: שגריר ישראל באו"ם, מצא את עצמו במרכז פרשייה מוזרה בה אישה בת 41, מטרידה אותו ללא הפסקה וטוענת שיכיר בה כביתו 

מערכת ice |  2
גלעד ארדן (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון)
גלעד ארדן (53), שגריר ישראל באו"ם, מוצא את עצמו עסוק בימים אלו בהגנה על המדינה בפרשייה אולי הכי חשובה ומסוכנת שידעה מדינת ישראל אי פעם. אבל תפקידו החשוב מנשוא, לא מנע מאישה אחת בת 41 להטריד אותו ללא הפסקה ולהפריע לו בעבודה.  
לפי ישראל היום, האישה, תושבת מושב ינוב, הטרידה את ארדן ללא הפסקה מאוגוסט האחרון. האישה טענה בפני שגריר האו"ם כי היא ביתו והוא צריך להכיר בה (בחשבון קצר ברור שארדן לא יכול להיות אביה היות וההבדל ביניהם הוא 12 שנה בלבד).
היום (ראשון) כתב אישום הוגש נגד האישה על ידי יחידת התביעות של מחוז המרכז. האשה מואשמת בהטרדה בלתי פוסקת כלפי השגריר. בין המיילים האחרונים ששלחה לארדן, היא כתבה: "אבא היי, מבקשת להיכנס למשרד עורכי דינים שלך כשותפה ולהמשיך דור המשך של המשרד באשדוד. תמלאו את הטפסים ותשלחו אותם כדי לקבל פיצויים מארה"ב, הבת".
לאחר שנעצרה, טענה בחקירתה כי ארדן אימץ אותה בגיל קטן וכי הוא אביה הביולוגי. בנוסף, טענה כי שהתה עמו תקופה בחו״ל. ככל הנראה מדובר באישה לא בריאה בנפשה. בעת שהחוקרת הסבירה לה את הסיבות בגינן היא מואשמת, היא אף החלה לקלל ולהשתולל בתחנת המשטרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארדן - זה מה שעשית בגיל 12 ????? (ל"ת)
    אאא 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    פגשתי את אמא שלה
    עובד מהבית 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    טוענת שזה נכון
    סגור