בארץ

החל מהיום: תמונות החטופים והחטופות יוקרנו במעברי הגבול

אינספור יוזמות להעלאת המודעות לנושא החטופים התעוררו מאותו בוקר מחריד של ה-7 לאוקטובר, כעת רשות האוכלוסין וההגירה מצטרפת ביוזמה משלה שללא ספק תעורר מודעות ברחבי העולם
מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
רשות האוכלוסין וההגירה החליטה היום (שני) להצטרף לניסיונות להעלאת המודעות לנושא הכל כך כואב וקשה של החטופים שנמצאים כעת ברצועת עזה, בידי ארגון הטרור חמאס. כזכור, מחבלי חמאס חטפו בברוטאליות נשים וילדים לעזה והעולם, מלבד כמה פוליטיקאים ועיתונאים זרים, שותק.
החל מהיום וכאות הזדהות, תקרין רשות האוכלוסין וההגירה את תמונות החטופים והחטופות בעמדות ביקורת הגבולות בכלל מעברי הגבול הבינלאומיים. העמדות בהן יוקרנו התמונות הן עמדות ביקורת הגבולות העצמיות אשר נמצאות באולמות היוצאים והנכנסים.
מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר: "במעברים היבשתיים, במעברים הימיים או במעברים האוויריים - כל נוסע שיעבור החל מהערב בעמדות ביקורת הגבולות של רשות האוכלוסין וההגירה, בכלל מעברי הגבול הבינלאומיים (20), יוכל לצפות בתמונות החטופים והחטופות הנמצאים בעזה ולהתפלל יחד עם כולם, לחזרתם בהקדם. מי ייתן שישובו במהירה הביתה."
כזכור, ארגונים רבים, לאו דווקא ישראליים יזמו ופרסמו בדרכים שונות את תמונות החטופים או את שמותיהם, כאשר בין הבולטים שביניהם היה העיתון האמריקאי החשוב ניו יורק טיימס, שהקרין את התמונות על הקיר החיצוני של הבניין בו הוא ממוקם, וצפה על ידי העוברים והשבים בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה