תקשורת ומדיה

עבודת קודש: פרס של 15 אלף שקל - על שם הצלם שנרצח בעוטף עזה

ארגון העיתונאים והעיתונאיות הישראלי יעניק פרס צילום עיתונות על שמו של צלם Ynet רועי עידן שנרצח בכפר עזה במתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר. המענק יינתן במסגרת תערוכת צילומי העיתונות והתיעוד עדות מקומית השנתית במוזיאון ארץ ישראל
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צה"ל)
ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל הכריז היום (שני) על יציאתו לדרך של פרס צילום עיתונות על שמו של רועי עידן ז"ל, צלם Ynet שנרצח בשבת ה-7 באוקטובר בקיבוץ כפר עזה ביחד עם אשתו. שני ילדיו הגדולים ניצלו, ובתו הקטנה אביגיל נחטפה לעזה.
הפרס בגובה 15,000 שקלים יוענק במסגרת תערוכת צילומי העיתונות והתיעוד השנתית "עדות מקומית" (התערוכה השנתית לצילום עיתונות ותיעוד). התערוכה תיפתח ב-5 בדצמבר במוזיאון ארץ ישראל בת"א. הצילום הזוכה ייבחר מתוך תמונות שהוגשו למערכת תערוכת עדות מקומית.
 
הפרס יוענק מתרומה של קרן נייט (knight foundation), ויתמקד השנה בצילומי מלחמת השבעה באוקטובר. רועי עידן צילם עם פתיחת המלחמה, את חוליית המחבלים שחדרה לקיבוצו במצנחי רחיפה. הוא חזר מיד לביתו, ונרצח עם אשתו סמדר.
רועי עידן היה בוגר מחלקת "הנדסאי צילום ומדיה דיגיטלית" במכללת ספיר, צלם עיתונות בקבוצת ידיעות אחרונות, יוצר סרטים דוקומנטריים ווידאו ארט. עידן עבד בסיקור גזרת רצועת עזה במשך 12 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה