בארץ

השר מרגי מפתיע: "מוכן לשלם מחיר כבד בשביל ממשלת אחדות"

שר הרווחה התראיין בתוכניתם של ישי כהן ובן כספית ב-103FM והתייחס להתנהלות הממשלה בזמן המלחמה, האפשרות שתקום לאחריה ממשלת אחדות רחבה וגם לסוגיית חוק הגיוס: "רוצה לראות את כולם מתחת לאלונקה"
מערכת ice | 
יעקב מרגי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)

שר הרווחה ח"כ יעקב מרגי מש"ס התראיין הבוקר לתוכניתם של ישי כהן ובן כספית ב-103FM והתייחס להתנהלות הממשלה בזמן המלחמה, האפשרות שתוקם ממשלת אחדות רחבה וגם האם ימשיכו לתמוך בחוק הגיוס?

"אין ספק שלאחר המלחמה נצטרך להתכנס, החברה הישראלית לא הולכת לשום מקום" פתח מרגי את דבריו והוסיף: "אנחנו צריכים לראות כאן ממשלת אחדות רחבה, לשם כך אני מוכן לשלם מחיר כבד, רבנו על שטויות. אני תמיד עושה חשבון נפש עם עצמי, לעם הזה מגיע ממשלה טובה יותר, נכנסנו לאיזו סחרחורת, לויכוחים כאלה ואחרים".

מרגי הוסיף: "אני רוצה לראות עכשיו את כולם מתחת לאלונקה, גם את יאיר לפיד וליברמן, שייכנסו יחד עם בני גנץ ואייזנקוט לממשלה הזו, לקחת החלטות קשות, הרות גורל, אחר כך שש אחרי המלחמה, הכל יכול להיות. לא למדנו כלום מההיסטוריה וחטפנו, זה כנראה שכר הלימוד שאנחנו משלמים".
 



על חוק הגיוס אמר מרגי: "אני תמיד מעודד גיוס חרדים אבל הצבא לא עומד בקצב, גם היום יש לנו בחברה החרדית פוטנציאל אדיר לגיוס וחבל כי החברה מפסידה אותם, מבחינתי מי שלא לומד שיילך לשרת בצבא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה