בארץ

שר החינוך מגיב לראש האופוזיציה: "אני מאמין יותר ללפיד ההוא"

לאחר שקבע כי "זה לא הזמן לדבר על החלפת ראש ממשלה" ויום לאחר מכן אמר כי "נתניהו צריך ללכת עכשיו", ראש האופוזיציה יאיר לפיד, הצליח לבלבל רבים וביניהם שר החינוך, שהגיב לו
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, עורר סערה וגרר תגובות רבות, לאחר שתוך 24 שעות מסר שתי הצהרות מנוגדות על דעתו בנוגע להתפטרות או הדחה של ראש הממשלה נתניהו במהלך המלחמה.
שלשום נשאל לפיד על הנושא ואמר כי זהו אינו הזמן לדון בהחלפת ראש ממשלה, מאחר ואנו בזמן לחימה משמעותית וקשה. בניגוד מוחלט לדבריו, אתמול (רביעי) התראיין שוב לפיד ואמר כי "נתניהו צריך ללכת הביתה עכשיו", והציע כניסה לממשלה רחבה בראשות הליכוד, אך לא בראשות נתניהו.
הליכוד הגיב לדברי לפיד על כך שנתניהו צריך ללכת הביתה: "מצער ומביש שלפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה כשהוא מציע להדיח את ראש הממשלה שמוביל את המערכה ולהחליפו בממשלה שתקים מדינה פלסטינית ותאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט בעזה".
היום התראיין שר החינוך, יואב קיש ממפלגת הליכוד לניב רסקין בערוץ 12 והגיב לדברי לפיד: "האמת שאני לא הצלחתי להבין את לפיד, יום קודם הוא אמר שחיילים שלנו נלחמים בעזה וזה לא הזמן להתעסק בזה, אני מאמין יותר ללפיד ההוא". עוד הוסיף קיש ואמר כי "אני אומר בצורה הכי ברורה שאנחנו עדיין בלחימה עיקשת, יש אחדות וחבל שלפיד לא בחר להיכנס. אני אומר מפה ללפיד, דקה אחרי המלחמה כל הדברים שהוא רוצה נעשה, עכשיו אסור להתעסק בפוליטיקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה