ויראלי

מעולם לא היה כל כך מתוק בשטח: זו התרומה של רולדין לחיילים

תיעודים מאינספור מסעדות ואנשים פרטיים שמכינים אוכל לחיילים חורכים את הרשת. בניגוד לתרומות הרגילות, רולדין שלחה את הסופגניות המפורסמות לחיילים וכוכב הרשת החדש יחד עם יוצא האח הגדול דאגו לחלק להם אותן
מערכת ice | 
סופגניות מרשת רולדין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כמות האוכל שהותרמה לחיילי צה"ל מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' ב-7 לאוקטובר, עם פריצת מחבלי חמאס לישראל והטבח הנוראי שביצעו ביישובי עוטף עזה, היא חסרת תקדים וכנראה שגם החיילים לא ציפו לכמויות כאלו. 
מסעדות רבות ואנשים פרטיים נרתמו למען החיילים והכינו להם מכל טוב, מאוכל ביתי בקופסאות ועד כריכים מפנקים. רולדין הפתיעה את החיילים עם תרומה מעט שונה מהמאכלים הרגילים שהם מקבלים, אך ללא ספק העלתה חיוך על פניהם.
מספר רב של הסופגניות המפורסמות של הקונדיטוריה המוכרת הגיעו עד לחיילים בשטח, ובעזרתם של כוכב הרשת העולה משה כורסיה ויוצא האח הגדול יענקי גולדהבר שחילקו להם אותן, היה לחיילים קצת יותר מתוק בשטח.
 

בסרטון שפרסם גולדהבר בחשבון האינסטגרם שלו, תועדו השניים כשהם מנסים קצת לרומם את מורל החיילים ואזרחי ישראל, וכמובן קצת יותר מתוק בשטח, עם הסופגניות הצבעוניות והמיוחדות של רולדין.

במלחמה זו עם ישראל מוכיח שוב את מה שכבר ידענו מזמן, אך מעט נשכח בעקבות המחלוקות הפוליטיות שגרמו לשבר עמוק בשנה האחרונה, שברגע משבר האחדות היא מעל הכל וזה ללא ספק מתבטא אצל החיילים בשטח, עם כמות התרומות שהם מקבלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה