בארץ

סמוטריץ': "אחרי המלחמה לא אשקיע עוד שקל במיגון עוטף עזה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לדיוני הקבינט שנערכו ביום חמישי על העברת הסיוע הכספי לרשות הפלסטינית וגם ליום שאחרי המלחמה: "אין הבדל בין החמאס לרשות הפלסטינית, חייבים לעסוק רק במה שמחזק את הלוחמים"
מערכת ice |  4
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, יוסי זמיר)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התראיין אמש לתוכנית פגוש את העיתונות עם עמית סגל ובן כספית בקשת 12 והתייחס לנושאים הבוערים שעל סדר היום: העברת הסיוע הכספי לרשות הפלסטינית, הדיונים עם ראשי הרשויות בדרום וניסיונות החיזוק למשק שנפגע כתוצאה מהלחימה.
"היה דיון מצוין בקבינט, אבל צריך להבין שאין הבדל בין חמאס לרשות הפלסטינית" פתח סמוטריץ' את דבריו והוסיף: "הים שהם רוצים לזרוק אותנו הוא אותו ים והערבים הם אותם ערבים. אסור בשום פנים ואופן להכניס דלק לעזה, זה לא אירוע הומניטרי. תשתית המנהרות של חמאס נשענת על הדלק הזה. אם רוצים שהמחבלים ימותו שם אסור להכניס דלק לרצועה".
סמוטריץ התייחס גם לאזהרות סוכנויות הדירוג בתקציב ל-2024: "עצרתי את כל התקציב הקודם, אנחנו בונים עכשיו תקציב חדש לחלוטין שיכלול סדרי עדיפויות אחרות, אנחנו נותנים לרשויות המקומיות את מה שאפשר, יכול להיות שהם לא מקבלים מספיק ומותר להם לבוא אלינו בטענות, זה התפקיד שלנו".

לסיום דיבר שר האוצר גם על היום שאחרי המלחמה: "לא אשקיע עוד שקל אחד במיגון העוטף, הדבר הכי חשוב זה השמדת חמאס, שהרצועה תהיה בשליטה מבצעית של צה"ל, נשלוט שם ונשמור על הביטחון. ביום שאחרי המלחמה אני מבטיח שאקח את האחריות של עצמי ואשתף בזה את הציבור, אתעסק רק בחשבון נפש עם עצמי ואקח אחריות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פישר חסר תועלת
    עודד 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתנהג כאילו זה כסף פרטי שלו. חתיכת טינופת !!!
    סגור
  • 3.
    אחרי המלחמה לא תהיה עדיף שתלך הביתה אתמול (ל"ת)
    טםטם 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לו יאמן
    יוסי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאן הגענו רואים שזו פוליטיקה מונעים משרים חברי כנסת מהימין מהליכוד להגיע לנחם את הכאבים של הנירצחים בעוטף עזה לאן הגענו גם בזמן שמפגינים תנו כבוד כואבים כל העם אין הבדל ימין שמאל מפילים את התיקים על הליכוד שרוב העם בחר בהם לכולם כואב על האסון הניפשע שביצעו חלאות אדם בגלל זה יצא צבא ההגנה לישראל למיבצע אדיר נגד מנהיגי טרור בושה אלק דימוקרטייה השמאלנים רדו מהעץ מההפגנות מעמיסים על כוחות הבטחון המשטרה לאן הגענו תוקפים יהודיים שבאים לעודד להשתתף בצער וביגון אני שועל ותיק נילחמתי במילחמות יום כיפורים חבריי ניהרגו בלבנון בפיגועים מיתאבדים בזמן רבין אף פעם לו צעקנו בזמן מילחמה מיעניין למנוע משרה למנוע מנציגי שהופך להתמודד לשחרור החטופים שזה לו קל עם חלאות אדם במקום להתלכד לאן הגענו
    סגור
  • 1.
    האמנם?
    ביקסבי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשבצלאל אומר ש"אחרי" הוא ייקח אחריות זה אומר שהוא יתגייס לקבע????הוא ישלוט בעזה?
    סגור