בארץ

חמאס מנהל מלחמה פסיכולוגית: כך מנסה ארגון הטרור להפעיל לחץ לשחרור אסיריו

ארגון הטרור חמאס מנהל מלחמה פסיכולוגית ושולח למשפחות החטופים הודעות בהן מנסה להשפיע עליהן ללחוץ על לינקים במטרה לקבל מידע על יקיריהן המוחזקים בעזה, אין מדובר במידע אמיתי אלא בניסיון הונאה של ארגון הטרור
מערכת ice | 
הפגנות תמיכה בעזה (צילום פלאש 90/ ויסאם השלמון)
ארגון הטרור חמאס שלח אמש במהלך שעות הערב, הודעות למשפחות החטופים בהן הוא מנסה להשפיע עליהן, ללחוץ על לינקים במטרה לקבל מידע על יקיריהן המוחזקים בעזה. יש לציין כי לא מדובר במידע אמיתי אלא במלחמה פסיכולוגית וניסיון הונאה של הארגון. כך פורסם ב-N12.
בהודעה שנשלחה מטעם הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי אל קאסם נכתב כי מדינת ישראל לא קיבלה את הצעת הארגון לעסקת חילופי שבויים, כל האסירים המוחזקים בבתי הכלא בישראל מול כל החטופים בעזה. בכך מנסה הארגון להפעיל לחץ על המשפחות של החטופים שידרשו מהממשלה לקיים את העסקה.
בסוף אותה הודעה מציע חמאס למשפחות ללחוץ על הלינק כדי לקבל מידע הנוגע לחטופים. מדובר כאמור במלחמה פסיכולוגית וניסיון הונאה של הארגון. ארגון הטרור חמאס משתמש מתחילת המלחמה בחטופים לצורכי תעמולה, זאת על מנת להראות כי לא מדובר בארגון הדומה לדאעש. הסרטונים שהוציא של החטופים והחטופות בשבי, בנוסף להודעות אלה משקפות הלחץ בו מצוי ארגון הטרור שמושווה לארגון הטרור הגדול והרצחני דאעש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה