תקשורת ומדיה

"תירה, יאללה אחי": התיעוד המחריד מהטבח במסיבה ברעים

החוגגים ניסו לברוח מידיהם של המחבלים, אלא שהם המשיכו לרצוח ללא הפסקה באין מפריע. "תשאירו כדורים", אמר אחד מהם לחבריו בתיעוד ממצלמות הראש שנחשף בתקשורת. במהלך הפיגוע הרצחני שגבה את חייהם של יותר מ-250 קורבנות, הטרוריסטים צעקו זה לזה קריאות מעודדות וצחקו 
מערכת ice |  1
הטבח במסיבה ברעים. מתוך מצלמות הראש של מחבלי חמאס (צילום השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל והפרסומים הקשים והעדויות המזוויעות לא נותנים מנוח. היום (חמישי) נחשף תיעוד מצלמות הראש של המחבלים מאירוע המסיבה ברעים שעל פי ההערכות נרצחו בו יותר מ-250 מבלים צעירים. בתיעוד המחריד שפורסם ב-N12, נצפים המחבלים מדרבנים אחד את השני להמשיך ולטבוח בהמונים. 
החוגגים ניסו לברוח מידיהם של המחבלים, אלא שאנשי החמאס המשיכו לרצוח אותם ללא הפסקה באין מפריע. כוחות הביטחון שמצאו את המצלמות פרסמו את הקטעים הקשים לצפייה. מרבית הסרטון צונזר על ידי חדשות 12, ונראות בו מכוניות עולות באש, מחבלים שמבצעים הוצאות אכזריות להורג ומרדף אחרי הצעירים חסרי האונים שניסו להימלט.

"תירה על האוטו! איפה הבחור?! תשאירו כדורים! תשאירו כדורים!", קוראים המחבלים באחד מהתיעודים שפורסמו. "תשמרו על התחמושת שלכם, חבר'ה". מחבל אחר צעק: "תתקדמו חבר'ה, תתקדמו. תראו את החייל! יאללה אחי!". חברו עונה לו: "אין לו אקדח? תירגע, תירגע, חבל על הכדורים. חלאס! הנה הוא מת". אחד אחר אומר: "תירגעו, תירגעו". 

"תירה על האוטו! איפה הבחור?!". הטבח במסיבה ברעים (צילום: השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
גם כשהחיילים הגיעו למקום המחבלים המשיכו לטבוח: ""הבן בליעל מהטנק נורה כשהוא בתוך הטנק. תתקדם, חוד'איפה!". במהלך הפיגוע הרצחני המחבלים צעקו זה לזה קריאות עידוד "תירה, תירה" ואף צחקו. רוב המחבלים לא דוברי עברית והם החזיקו בדפים של ביטויים שימושיים בערבית-עברית כמו "תפתח את הדלת". הם גם השתמשו בסם מסוג קפטגון בזמן הטבח, סם ממריץ זול שהיה בשימוש מחבלי דאעש ומיוצר ברובו בסוריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצומה שקוראת להפצצת תעשיית הקפטגון בסוריה
    תחתמו! 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.atzuma.co.il/captagone
    סגור