בארץ

גלית דיסטל מתנצלת בפני דני קושמרו: "שגיתי בדבריי"

שרת ההסברה שביום שלישי האחרון תקפה את מגיש חדשות 12 כאשר טענה שדבריו על טייסי חיל האוויר מחודש יוני האחרון גרמו לפרובוקציה ותרמו למבצע חמאס, התנצלה אמש בפני קושמרו בפוסט שהעלתה בטוויטר
מערכת ice |  5
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

ביום שלישי האחרון תקפה שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן בראיון לחדשות 13, דווקא את מגיש חדשות 12 וטענה כי דבריו על טייסי חיל האוויר הביא לפרובוקציה, התנצלה אמש בחשבון הטוויטר שלה בפני דני קושמרו. "שגיתי בדבריי, התנצלתי בפני דני קושמרו באופן אישי, בימים אלה זה לא ראוי להתעסק בחשבונאות פוליטית קטנה, זו לא הייתה כוונתי ולא הייתי צריכה להיגרר לכך. סליחה".

כזכור בראיון לרביב דרוקר ביום שלישי טענה דיסטל: "יש הרבה מאד אנשים שחושבים שכאשר דני קושמרו אומר שאין לנו חיל אוויר, זה תורם לפרובוקציות האלה. כשטייס יושב בפריים טיים ואומר שהוא לא יתקוף באיראן, זה הוריד את המוכנות שלנו ואת כושר ההרתעה שלנו. רביב דרוקר השיב לה: "דני קושמרו גרם לחמאס להתקיף אותנו ב7 באוקטובר?" ודיסטל ענתה: "זה לא רק הוא, הייתי שמחה אם היית מניח את הפוזיציה בצד".
 



בנוסף השיבה דיסטל על חוסר ההסברה הישראלית: "אנחנו עובדים 20 שעות מתוך 24 ביממה ומביאים הישגים רבים. 99% מהעבודה שלנו היא מתחת לשולחן, יש עשרות סרטונים שהוצאנו, אנחנו עובדים בלי לעשות לעצמנו יח"צ. אנחנו לא בהסברה, אלא בהשפעה" יש לציין כי למרות מה שדיסטל אמרה, אתר משרד ההסברה אינו פעיל.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין צורך להתנצל בפניו
    פחחחח 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רומני
    סגור
  • 4.
    רפת שכל
    עמית 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהיא ומשפחתה לא היו בעוטף בשבת-סיבה למסיבה
    סגור
  • 3.
    אלפי ישראלים+ילדים הסברו לעולם משבת-והפסיכית התחבאה
    פשעי לכוד.חרד.ת. -- 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדין בינלאומי- פשעי מלחמה
    סגור
  • 2.
    חבל שהתנצלה
    ערן 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מב"ס פלמחים ציין שלמרות אחוזי התנדבות והתייצבות גבוהים חלק מאנשי צוות אוויר היו ללא כשירות מבצעית כי לא באו להתאמן בשל המחאה. אז כן, קושמרו אשם לא פחות מברסלר...
    סגור
  • 1.
    כל הממשלה הזו לא ראוייה לעם כזה
    גם גם 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחיל עם ביבי, כישלון אחד גדול לאורך כל 15 השנים האחרונות, תפיסת ביטחון הזוייה, קניית שקט בכסף ומתנות ( הוא אלוף במתנות ), ובסוף כשזה כבר מתפוצץ בפנים, אין לקיחת אחריות. ביבי היה חייב להפטר במוצאי שבת עם היוודע גודל הזוועה. יחד איתו כל הממשלה צריכה להתפטר, וכן כל הדרג המקצועי, רמטכל, שבכ, מוסד, 8200. אחרי הניצחון ומחיקת החמאס, אסור לאפשר לאשף לחזור ולשלוט בעזה, זה יהיה הניצחון הכי גדול למוסלמים, על חשבון הדם של העם הציוני .
    סגור