בארץ

דרמה באחד הפארקים הגדולים בישראל: שריפת ענק פרצה במספר מוקדים

שריפת ענק פרצה היום (שישי) בשני מוקדים בפארק בריטניה, בסמוך לבית שמש, כאשר מטוסי כיבוי הוזנקו למקום והצליחו בסופו של דבר להשתלט על האש שפרצה במספר מוקדים. צפו בהרס הרב שנגרם לנכסי הטבע במקום
מערכת ice |  1
השריפה בפארק קנדה (צילום דוברות כבאות והצלה)
דרמה באחד הפארקים הגדולים והמתויירים בישראל: שריפת ענק פרצה היום (שישי) בפארק בריטניה, בסמוך לבית שמש, כאשר מטוסי כיבוי הוזנקו למקום והצליחו בסופו של דבר להשתלט על האש הגדולה שפרצה שם.
נזקי השריפה בפארק קנדה (צילום: דוברות כבאות והצלה)
מדובר בשריפת יער המשתרעת על כ-8 דונם, כאשר השריפה התפרצה בשני מוקדים שונים במעבה היער. לוחמי האש של כבאות והצלה בסיוע של צוותי קק״ל ושני מטוסי כיבוי שהגיעו למקום הצליחו בסופו של דבר לבלום את התפשטות האש והשיגו שליטה על השריפה, כאשר צוותי הכיבוי של תחנה אזורית בית שמש ממשיכים כעת לעבוד במקום עד לכיבוי סופי של האש.
מכבאות והצלה נמסר כי אין נפגעים במקום, אך כן נגרם נזק כבד לנכסי טבע. יש לציין שמטיילים רבים פוקדים את פארק בריטניה, בשגרה ובאופן מיוחד בחופשת חול המועד, בזכות תגובה מהירה ומקצועית של לוחמי האש לא היו נפגעים בחיי אדם. כידוע, מערך ההסברה של כיבוי אש בכבאות והצלה יצא לאחרונה בקמפיין הסברה לתקופת חגי תשרי, המבקש מהציבור לא להדליק אש ביער ובחורש.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לי זה ברור מי האחראי! (ל"ת)
    יורמן 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור