תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתפוצץ: "אלה שקרים מתועבים, הדו"ח שקרי"

אחרי שהמועצה הדתית פרסמה דו"ח של תקיפות מתפללים ביום הכיפורים, כתב חדשות 12, אילן לוקאץ' זועם: "הייתי באירוע בטאגור מתחילתו ועד סופו. לא נהרס שום ציוד ואיש לא צעק ״נאצים רוצחי ילדים״. אלה שקרים מתועבים. אין שום תיעוד של דברים כמו אלה שכתובים שם – פשוט כי הם לא קרו. הדו"ח של המועצה הדתית שקרי"
תום נחום |  4
אילן לוקאץ' (צילום פלאש 90/ משה שי)
האירועים בכיכר דיזינגוף ביום הכיפורים, ממשיכים לעורר סערה, כאשר אחרי שהמועצה הדתית פרסמה דו"ח שחשף תקיפות נוספות של מתפללים בתל אביב במהלך יום הכיפורים, עשרות תקיפות שונות, כתב חדשות 12, אילן לוקאץ', שנמנה עם המפגינים במרכז טאגור בתל אביב (אזור רמת אביב), טען שמה שנכתב בדו"ח על האירוע הספציפי בו לקח חלק היה שקרי.
לוקאץ' כתב בטוויטר כך: "הייתי באירוע בטאגור מתחילתו ועד סופו. לא נהרס שום ציוד ואיש לא צעק ״נאצים רוצחי ילדים״. אלה שקרים מתועבים". פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, הגיב: "אין לי ספק שהיית מעדכן אם זה היה קורה", כאשר בהמשך לוקאץ' השיב וכתב: "חוזר: הייתי שם מהתחלת האירוע ועד סופו. וגם צילמתי. לא אתה ולא אנשי המועצה הדתית היו שם, ואין שום תיעוד של דברים כמו אלה שכתובים שם – פשוט כי הם לא קרו. הדו"ח של המועצה הדתית שקרי".
 
כזכור, זאת לאחר שבשבוע שעבר באולפן "שש" של חדשות 12 התעמתו על הנעשה בכיכר המפגין אלק יפרמוב והעיתונאי ישי כהן (כיכר השבת). "זה היה יום כיפור השחור בחיי", אמר ישי כהן. "כשאני פתחתי את הטלפון בצאת הצום וראיתי את התמונות מת"א אני דמעתי".
  
נזכיר כי נעשה ניסיון להפריד מגדרית את תפילת ההמונים, חרף פסיקת בית המשפט, על ידי שורת דגלי ישראל תלויים. מה שגרר תגובה אלימה מצד עשרות מפגינים שהגיעו למקום בעיצומה של התפילה. "אני לא מתפלל בכיכר דיזינגוף", המשיך כהן, "אלא בבית כנסת בו מתפללים יחד חילונים, חרדים ודתיים, וגם בתל אביב, רוב המתפללים הם חילונים שהגיעו. רוב השטח היה מעורב, והיה קטע עם דגלי ישראל. על זה הלכת ופגעת בתפילה החשובה ביותר לכל יהודי?".
עוד הטיח כהן ביפרמוב: "אני לא אוהב שמכלילים אף ציבור. גם לא החילוני. אני חושב שאתם קומץ, מיעוט קטן מאוד, שמכתים את כולם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לוקאץ הכזבן
    לוקאצי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לןקאץ שקרן והוא יודע שהוא משקר
    סגור
  • 3.
    לוקץ הברברן והבלתי יאומן
    יןניקורן ארוך פוני 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי מאמין לפטטי הזה איש הזוי. כלומניק במסווה של עיתונאי שילך להסתפר בגילו הוא נראה פטטי
    סגור
  • 2.
    לוקאץ שקרן... הדברים בהחלט קרו ונאמרו . אני הייתי שם (ל"ת)
    זד 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    דתיים
    יושר 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שווה יריקות של דתיים על נוצרים אז מה כל הרעש שירגישו מה מרגיש האחר
    סגור