בארץ

חגיגת סמים בישראל: מג"ב חשף עשרות בתי גידול בדרום הארץ

תוך כמה שעות איתרו לוחמי המשטרה והסיירת הירוקה 47 חממות וכ-20,000 שתילים לגידול קנאביס. בין היתר, אותרו נקודות ששימשו לייבוש החומר והכנתו להפצה. הן הושמדו בכלים הנדסיים והמוצגים הועברו להמשך חקירה
מערכת ice | 
חממות גידול קנאביס שאותרו בפעילות המשטרה (צילום דוברות המשטרה)
דוברות המשטרה מדווחת כי היום (שלישי) במסגרת פעילות של לוחמי מערך היישובים של משמר הגבול בדרום הארץ והסיירת הירוקה של רשות הטבע והגנים בגזרת המחוז הדרומי פעלו הכוחות לאיתורן והשמדתן של חממות סמים בשטחי האש בדרום הארץ.
בפעילות הכוחות אותרו תוך שעות ספורות 47 חממות ששימשו לגידול סמים מסוג קנאביס אשר הכילו כ-20,000 שתילים. נוסף על כך, אותרו נקודות אשר שימשו לייבוש החומר והכנתו להפצה. החממות אשר אותרו הושמדו באמצעות כלים הנדסיים והמוצגים שנתפסו הועברו להמשך חקירה בתחנת באר שבע.
בתוך כך, הוגש כתב אישום כנגד שני קטינים ששדדו קופת פדיון כפרות בערב יום הכיפורים בכפר סבא. הקטינים, תושבי אשדוד כבני 15 הגיעו למקום הדוכן בכפר סבא כשהם לבושים בלבוש הנחזה ללבוש אדם חרדי ופתחו בשיחה עם הקורבן על מנת לקבל בין השאר פרטים על קופת הצדקה. תוך כמה שעות הקטינים עזבו את המקום וחזרו כעבור כמה שעות עם תרסיס גז אותו התיזו על פני הקורבן ושדדו ממנו את קופת פדיון הכפרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה