בארץ

גלית דיסטל מסתבכת שוב: איך תסביר מה קורה במשרד ההסברה?

אחרי שפיטרה את מנכ"לית משרד ההסברה כעבור 4 חודשים בלבד, נפלה גם מועמדותו של המועמד המוביל של השרה גלית דיסטל-אטבריאן להחליפה. היא טענה ש"לא עבר את דרישות הסף" והוא זעם בתגובה: "מבצעת ספין על גבי וזה גובל בהוצאת לשון הרע. אני שוקל את צעדיי"
מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עשרות מיליוני שקלים תוקצבו השנה לטובת משרד ההסברה שהוקם עבור השרה גלית דיסטל-אטבריאן, אבל בשמונת החודשים מאז הקמת הממשלה לא הניב הצלחות מיוחדות, ובינתיים לא מצליח להניב אפילו מנכ"ל.
אחרי שמנכ"לית המשרד הראשונה שמינתה השרה דיסטל, ד"ר גלי סמבירא, הודחה על ידיה כעבור 4 חודשים בלבד בשל "חוסר שביעות רצון מביצועיה המקצועיים" - מתקשה השרה למצוא לה מחליף ואף הסתבכה עם המועמד המוביל.

גדי מרגלית, מי שהיה המועמד של דיסטל-אטבריאן לתפקיד מנכ"ל משרדה, הסיר אתמול את מועמדותו לאחר שהבין שהמשרד לא יקבל לידיו את לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם) ולשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ).
שרת ההסברה טענה מצדה כי מועמדותו של מרגלית נפלה כי "בתחילת השבוע הבהירו לי בנציבות המדינה שגדי מרגלית לא עובר את דרישות הסף ולכן לא יוכל לשמש כמנכ"ל משרד ההסברה". מרגלית זעם על תגובת השרה, והגיב היום בחריפות: "לא חשבתי שיבצעו ספין תקשורתי על גבי. הודעת דוברות השרה גובלת בהוצאת לשון הרע. אני שוקל את צעדיי".
 
בריאיון לרדיו צפון 104.5FM אמר היום מרגלית. "השרה פנתה אלי ואני השבתי ברצינות שכדי שאני אגיע למקום הזה, אני צריך כלי עבודה. מה הם כלי עבודה? זה לפ"מ, שפעם ניהלתי אותו. לע"מ וישראל דיגיטל שבזמנו הקמנו אותה, כל אחד מהגופים האלה מצריך החלטת ממשלה כדי להכניס אותם תחת כנפי משרד ההסברה ובתוך זה הופכים את משרד ההסברה למשרד משמעותי. או היו ההתניות שלי ואלו היו בקשותיי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרת הכלום ושום דבר (ל"ת)
    אנרכיסט 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור