תקשורת ומדיה

פייק ניוז? זה הסכום שאותו תובעת השרה סטרוק מפעיל שמאל

יממה לאחר הפצת פייק ניוז שקרי תובעת השרה סטרוק את פעיל המחאה דני גלנט בסכום גבוה וכבר שיגרה מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע 
דוד זולדן |  1
פייק ניוז
יממה לאחר הפצת פייק ניוז שקרי תובעת השרה סטרוק את פעיל המחאה דני גלנט על סך 100,000 שקלים. עו"ד שמואליאן המייצג את שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק שלח למר דני גלנט מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע. 
המכתב מגיע בעקבות ציוץ ברשת החברתית X (טוויטר) בו פרסם דני גלנט כי ''אורית סטרוק באה לברך את בנות השירות הלאומי... לפני כן דאגה שהחדר ינוקה מערבים וערביות" דבר שכמובן לא היה ולא נברא.
לדברי עו״ד שמואליאן: ״פרסום זה הינו שיקרי וכל מטרתו הינה הכפשתה של מרשתי, תוך כוונת מכוון לגרום לפגיעה בשמה הטוב של מרשתי - שלא כדין.
גלנט נדרש על ידי סטרוק:
- להסיר פרסום זה וכל פרסום אחר הדומה לו, מכל הרשתות החברתיות
- לפרסם בכל הרשתות החברתיות מודעת התנצלות בנוסח שיתואם עם הח"מ. 
- לפצות את מרשתי בסכום של 100,000 שח בתוספת מע"מ.
- לבצע את כל הפעולות הללו באופן מיידי ולא יאוחר מ-24 שעות ממועד מכתבי זה.
עו"ד שמואליאן סיכם: ״היה ולא תפעל כאמור לעיל, הורתה לי מרשתי לפתוח בהליכים משפטיים על מנת למצות את זכויותיה. יודגש, כי האמור לעיל נערך רק לפנים משורת הדין ועל מנת למנוע הליכים משפטיים. כן יודגש כי אין באמור לעיל משום מיצוי ו/או ויתור על כל טענה או זכות מזכויות מרשתי וכי כל זכויותיה בנדון נשמרות בזאת במלואן."
נזכיר שהשרה סטרוק, האחראית מתוקף תפקידה על השירות הלאומי-אזרחי, השתתפה אמש באירוע הוקרה למתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי בבית הרפואה הדסה עין כרם, במהלך האירוע התפרצו מס' מפגינים שניסו לפוצץ את האירוע ללא הצלחה.
לאחר שהמפגינים הוצאו מהאולם נשארה השרה סטרוק עם מתנדבות ומתנדבי השירות לאומי וביניהם גם ערביות וערבים שהשתתפו באירוע, ואף ניהלו שיח מכובד וקשוב עם השרה בנושא השירות הלאומי, והצטלמו יחד אתה. 
בנוסף האירוע התחיל והסתיים בזמן שנקבע והתנהל ללא בעיות מיוחדות, בניגוד לפרסומים של קומץ המפגינים, איש לא יצא החוצה מהמפגש, מלבד רופא אחד שבחר להשמיע השמצות חסרות בסיס בתחילת הדברים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבט בפייסבוק של הבחור מצביע על
    אורה מאיר 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלת נפש קשה ביותר.
    סגור