בארץ

התראות לחטיפת אזרחים בישראל: מערכת הביטחון באזהרה חמורה

מערכת הביטחון מפרסמת על התראות רבות הנוגעות לחטיפת אזרחים בטווח הקרוב: ״קוראים לכל אזרחי ישראל לא לעלות על טרמפים ולא להיכנס לכפרים ערבים"
מערכת ice | 
חטיפה (צילום shutterstock)
חשש מחטיפה: במערכת הביטחון קיימות התראות לחטיפת אזרחים בטווח הזמן המיידי. גורמים במערכת הביטחון פרסום בתגובה: "קוראים לכל אזרחי ישראל לא לעלות על טרמפים ולא להיכנס לכפרים ערבים".
הפרסום בא במקביל לאור האירועים האחרונים שחלו במדינה. רק בשבוע שעבר התרחש פיגוע בחווארה במהלכו נהרגו שני תושבי הדרום, אב ובן בני 60 ו-30 בהתאמה, אשר שהו במשך שעות בתוך הכפר.  לטענת גורמי הביטחון המחבל עודכן שהיו ישראלים במקום, רצח אותם ונמלט. בסמוך לאחר הרצח ועד עכשיו מתנהל מרדף אחרי המחבל בכל המרחב, כולל כוחות סיכוליים שנמצאים בכוננות מידית ואף בוצע מיפוי של ביתו של המחבל.
אך כזכור, האירוע האחרון שהתרחש היום, כאשר שירות הביטחון הכללי (שב"כ) חשף כי עצר בסוף חודש יולי השנה, ארבעה אזרחים ישראלים מכפר קאסם ומלוד בחשד שהבריחו אמצעי לחימה. אמצעי הלחימה שנתפסו היו מתוצרת איראן והיו מיועדים להגיע לארגוני פשע מהחקירה שבוצעה על החשודים נמצא כי הפצת הנשק הייתה כחלק מניסיון חיזבאללה להפעיל תשתית להפצת אמצעי לחימה בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה