בארץ

משפחתו של הסייר שנרצח בפיגוע בת"א פתחה בגיוס המונים

חן אמיר ז"ל, הסייר שנרצח בפיגוע בסוף השבוע האחרון בתל אביב, הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. כעת, לאחר האובדן הטראגי, פתחה משפחתו של חן גיוס המונים, על מנת לדאוג לשלוש בנותיו שנותרו ללא אבא. אלמנתו סיפרה: "הוא תמיד היה מוכן לעזור. מקווה שנצליח לעבור את זה"
מערכת ice | 
פיגוע בת"א (צילום נעם כהן-להבי)
חן אמיר ז"ל, הסייר שנרצח בפיגוע בסוף השבוע האחרון בתל אביב, הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. כעת, לאחר האובדן הטראגי, פתחה משפחתו של חן גיוס המונים באתר giveback, על מנת לדאוג לשלוש בנותיו שנותרו ללא אבא.
חן אמיר היה סייר של עיריית תל אביב יפו, בן 42, שנרצח כאמור בפיגוע הירי שהתרחש בשבת ברחוב מונטיפיורי בתל אביב. כעת, נותרה משפחתו עם חלל גדול למלא. את החום והאהבה שהעניק כבר לא יהיה ניתן להשיב, אבל כעת ניתן לתרום כסף באופן ישיר למשפחה, כדי שיוכלו לעבור את התקופה הקשה הזו. ולעזור לה לשרוד את התקופה הקשה.
אמיר, ושותפו סיירת סלע של עיריית תל אביב, הבחינו בחשוד ברחוב נחלת בינימין בתל אביב. לאחר שחן ביקש מהחשוד לעצור, המחבל ירה בו ולאחר מכן נוטרל על ידי שותפו. חן היה איש של נתינה ואהבת אדם ובמותו הציל 50 אנשים אחרים על ידי תרומת איבריו.
ורד, אלמנתו של חן, סיפרה: "תמיד ידעתי שיהיה הראשון לחתור למגע. גם בפיגועים הקודמים הוא היה הראשון לרוץ. הארון בבית קצר מלהכיל את תעודות ההערכה שקיבל, הוא תמיד היה מוכן לעזור. הוא היה הבעל הכי טוב, שאהב כל כך את הבנות שלו. מקווה שנצליח לעבור את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה