בארץ

קרויזר נגד מיכאלי: "אין לי צפיות מהנכדה של קסטנר"

לאחר הסערה שעוררה מיכאלי בעקבות האירוע במהלכו נהרג פלסטיני, בעוצמה יהודית ממשיכים לתקוף את יו"ר מפלגת העבודה
דוד זולדן |  1
יצחק קרויזר (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, freepik)
חבר הועדה למינוי שופטים ויו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר תקף היום בחריפות את יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מירב מיכאלי.
מיכאלי כזכור, כתבה בחשבון הטוויטר שלה על ביקורו של ח"כ צבי סוכות את הפצוע מהאירוע בבנימין: "הזרוע המדינית מגיעה לביקור אצל הזרוע הצבאית. ככה עובד הארגון. מפלגה של תומכי טרור על מלא בתוך הקואליציה של נתניהו". 
בתגובה לדברים החריפים הגיב לה ח"כ קרויזר: "אין לי צפיות מהנכדה של קסטנר שתעדיף לתמוך במחבלים ערבים ולא להאמין לגרסה של היהודים".
ח"כ קרויזר: "לראות ולא להאמין, חברת כנסת שישר תוקפת את היהודים מאשימים אותם, בלי שגורמי אכיפת החוק יגיעו לחקר האמת ויבררו מה קרה שם. ממתי נהפכנו לתליינים? אם זה היה מדובר בערבים מיכאלי היתה מחכה ולא נוקטת עמדה, זהו נסיון פסול להפעיל לחץ על גורמי אכיפת החוק".
ח"כ מרב מיכאלי: "הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: לכל הממהרים בתקשורת בשיתוף חברות וחברי הכנסת שמרשים לעצמם לעשות הקבלות הזויות ביום שכזה ולחרוץ את דינם של יהודים שמגנים על אדמתם ומולדתם - שלו נעליכם מעל רגליכם והתעסקו בהוקעת תומכי הטרור, מחבקי המחבלים ומהללי השהידים שאתם חולמים להקים איתם ממשלה".
כאמור, יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי בהתבטאות חריפה בעקבות אירועי האלימות בסוף השבוע האחרון באזור כפר בורקה כאשר נפצעו מתיישבים ומחבל פלסטיני נורה למוות. יו"ר העבודה קוראת לגרש את משפחת המתיישב, אותו היא מכנה "המתנחל המחבל", שפעל מתוך מתוך הגנה עצמית וחיסל את המחבל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהבת חינם תמיד עשתה טוב לאנושות
    זוכר את השואה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכאלי את מביישת את סבך, קרויזהר היזהר בכבוד המתים .
    סגור