בארץ

צלבי קרס רוססו בסניף בני עקיבא: "חוששים לשלומם של החניכים"

מזעזע: בפעם השלישית בתוך חודשיים, רוססו צלבי קרס במבנה ההנהלה הארצית של בני עקיבא. מזכ"ל התנועה פנה למפכ"ל שבתאי ולשר בן גביר: "דורשים את התערבותכם המיידית"
מערכת ice | 
קובי שבתאי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, אוליביה פיטוסי)
כתובת הפילוג בעם על הקיר: צלב קרס רוסס על קיר מבנה הנהלת תנועת בני עקיבא בירושלים, בפעם השלישית בחודשיים האחרונים. הפעם כללה כתובת הנאצה את האותיות ת.ע. ("תורה ועבודה") וצלב הקרס. המשטרה פתחה בחקירה.
בעקבות סדרת מעשי הוונדליזם, פנה מזכ"ל תנועת בני עקיבא, יגאל קליין, למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ולשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בו ציין את השוואת תנועת בני עקיבא וערכיה לתנועה הנאצית: "אנו רואים בזעזוע רב את ההשוואה השפלה והמזעזעת, כשהעובדה שהדבר חוזר ונשנה מציבה סימן שאלה אמיתי על השלב הבא בו מתכוונים כותבי הכתובות לנקוט. אנו חוששים לשלומם של חניכנו הנמצאים בסניף ולשלומם של חברי הנהלת התנועה שעובדים במקום מדי יום ביומו.
 
"ביטחון עובדי התנועה וביטחון חניכיה ומדריכיה הוא קו אדום שלא נוכל לעבור עליו בשתיקה. 'בני עקיבא' הוא הסמל המרכזי של הציבור הדתי לאומי, וריסוס כתובות אלו מציב סימן שאלה גדול על כוונת המשחיתים ועל חשש לשלומם של חניכי ועובדי התנועה.

"בשעה בה הרחוב הישראלי מקוטב ומפולג - תנועת בני עקיבא מנסה בחודשים האחרונים לפעול לחיבור חלקי החברה הישראלית מתוך ערכי התנועה. באופן ספציפי רק לפני מספר ימים סיימו חברי הסניף המדובר קייטנה שיזמו לילדים עם צרכים מיוחדים, במעמד נשיא המדינה הרצוג.
"אנו דורשים את התערבותכם המיידית, על מנת לאתר את מרססי הכתובות והעמדתם לדין באופן מיידי. זאת, על מנת שעובדי וחניכי התנועה יוכלו לפעול ללא חשש ולהמשיך להפיץ אור וטוב למען עם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה