תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 המום: "ברוך השם שלא נפגעו מבקבוק התבערה"

בקבוק תבערה הושלך לעבר ביתו של הרב דב ליאור בשכונת בית אורות בירושלים בזמן ביקורו של ראש העיר משה ליאון במקום, כתב חדשות 13, יוסי אלי, הגיב: "ממתי ראש עירייה של העיר החשובה ביותר במזרח התיכון מבקר רב שקורא ״לנקות את ארץ ישראל מערבים״? חלקם גם משלמי ארנונה לעירייה בראשה עומד משה ליאון"
מערכת ice |  1
יוסי אלי (צילום פייסבוק/ יוסי אלי)
אירוע חמור אירע אמש (שלישי) בירושלים, כאשר בקבוק תבערה הושלך לעבר ביתו של הרב דב ליאור בשכונת בית אורות בהר הזיתים שבירושלים, זאת בזמן ביקורו של ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, במקום, כך על פי דיווח של לירן תמרי, כתב הפלילים והמשטרה בירושלים של ynet וידיעות אחרונות.
בציוץ שהעלה בנושא כתב תמרי כך: "בזמן ביקורו של ראש עיריית ירושלים בביתו של הרב דב ליאור בשכונת בית אורות נזרק לעבר המתחם בקבוק תבערה. אין נפגעים". מי שהגיב לנושא הוא כתב חדשות 13, יוסי אלי, שכתב על כך: "א. ברוך השם שאף אחד לא נפגע מבקבוק התבערה. ב. ממתי ראש עירייה של העיר החשובה ביותר במזרח התיכון מבקר רב שקורא ״לנקות את ארץ ישראל מערבים״? חלקם גם משלמי ארנונה לעירייה בראשה עומד משה ליאון".
 

בתוך כך, רק אתמול כתב אלי כך על אירוע דריסת המפגינים והאלימות בחברה הישראלית סביב ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט בציוץ בטוויטר: "דריסת מפגינים, יריקות עליהם, מנגד מפגינים שמנפצים שמשות של כלי רכב באמצעות דגלים. למה אתם מתריעים על מלחמת אחים? היא כבר כאן!". על תקיפת רכבה של האם עם שלושת ילדיה הוסיף: "מפחיד ומטריד! למה לפגוע בילדים קטנים. זה נורא. אחד המפגינים הכה באמצעות דגל את השמשה, ניפץ אותה… אירוע חמור ביותר!".
 
על השימוש במכת"זית נגד מפגינים כתב: "אפשר להגיד רשמית: משטרת בחסות בן גביר: החרדים הקיצוניים משחיתים ציוד של עובדי הרכבת הקלה, משתוללים שם, הורסים, השימוש בבואש, שמסריח את כל האזור, הופסק. מפגינים מביעים את זעמם בירושלים על חוק שרוב העם לא מסכים איתו, השימוש בבואש בשיא הכוח. מפכ״ל המשטרה שבתאי, ומפקד מחוז ירושלים תורג’מן, תפסיקו לפחד!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מורם מעם
    י 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם רוצחים ערבים שמוכרים אדמות ליהודים. מה אתה מיתמם?
    סגור