בארץ

כוחות הביטחון הרגו את המחבלים מפיגוע ירי בהר ברכה

חירי שאהין וחמזה מקבול נהרגו בחילופי אש במהלך מבצע מעצרים של כוחות הביטחון בשכם
מערכת ice | 
צהל (צילום צהל)
מכוחות הביטחון נמסר היום (שישי) כי בפעילות משותפת של שב״כ, ימ"מ וצה״ל בקסבה בשכם, בוצע ניסיון למעצרם של חירי שאהין וחמזה מקבול, תושבי שכם, החשודים בביצעו פיגוע ירי לעבר ניידת משטרה בהר ברכה ברביעי. השניים נהרגו במהלך חילופי אש. שלושה סייענים שלהם נעצרו. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על שלושה פצועים.
במסגרת הפעילות נתפסו כלי נשק אשר חשודים ששימשו את המפגעים. אין נפגעים לכוחותינו. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ובכל זמן לסגור מעגל על כל מי שביצע פיגועים כנגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון", נאמר בהודעה לתקשורת. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה לכוחות הביטחון ואמר: "מצדיע לכוחותינו שחיסלו את המחבלים שביצעו פיגוע ירי בהר ברכה השבוע". הוא הוסיף כי "כל מחבל שיעז לשפוך את דמם של ישראלים ימצא את עצמו באחד משני מקומות - או בקבר או בכלא". השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לחיסול המחבלים ואמר: "עם ישראל מודה לכם. למחבלים ולמי שרוצה לפגוע במדינה לא מגיע יום אחד של חופש". 
אתמול נהרג בפיגוע ירי ליד ישוב קדומים בשומרון סמ"ר שילה יוסף אמיר ז"ל, לוחם סיירת גבעתי בן 22 מקיבוץ מירב. שילה בדק רכב חשוד שבו נהג המחבל -אחמד יאסין הלאל ע'יטאן מהכפר קביא שממערב לרמאללה - ונורה על ידו. חבריו לצוות ניטרלו את המחבל זמן קצר לאחר מכן. לפני יומיים פצע מחבל 9 בני אדם בפיגוע דריסה בצפון תל אביב. 5 מהפצועים אושפזו במצב קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה