תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 זועם: "כת אלימה, פריבילגית ואגואיסטית"

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, תוקף את ראשי המחאה לקראת ההפגנה המתוכננת בנתב"ג: "במקום שיתביישו שהם מתנהגים באלימות. וחוסמים בבריונות אנשים וטיסות. הם עוד באים בטענות מדוע צהל פועל בג’נין וחיילים מסכנים את עצמם כדי לסכל פיגועים"
תום נחום |  5
ערוץ 14 (צילום מסך)
הנהלת רשות שדות התעופה סיימה אמש (ראשון) דיון היערכות לאירועים הצפויים בנמל התעופה בן גוריון היום (יום ב', 3/7). הדיון עסק בשמירה על לוח הטיסות וצימצום ואי פגיעה  בציבור הטסים מנמל התעופה. דלפקי ה'צ'ק אין' לטיסות  יפתחו כמתוכנן -  3 שעות לפני מועד הטיסה. כמו כן, הרשות תגברה את כח האדם בטרמינל במטרה לסייע לנוסעים: "אנו  ממליצים לציבור הנוסעים לעשות צ'ק אין מוקדם באמצעות האינטרנט (ככל שניתן) ולהגיע לנמל התעופה ברכבת ישראל ובתחבורה ציבורית וכאמור 3 שעות בלבד לפני מועד הטיסה". 
בתוך כך, על רקע המחאה הצפויה בנתב"ג, שתתקיים למרות המבצע הצבאי בג'נין, אחד ממנהיגי המחאה, ישי גרין, התראיין היום אצל יותם זמרי ברדיו גלי ישראל (94FM) והגיב למשמעות של חסימת נתב"ג, זמרי אמר לגרין כך: "אתמול שלחו לי שני אנשים הודעה, אחד מגיע לטיפול רפואי דחוף בארץ ואחד נוסע לטיפול רפואי בחו"ל, למה ישי גרין רוצה לעכב אותם?". גרין ענה: "אנחנו יודעים את המחיר של הדבר הזה אבל הדיקטטורה היא הרבה יותר חמורה". זמרי המשיך: "אכפת לך שאני אעלה את החולה סרטן הזה ותגיד לו שדיקטטורה יותר חשובה מהטיפול שלו?", כאשר הפעם גרין השיב: "כן. אם תהיה דיקטטורה לא יהיה לו שום טיפול רפואי".
כמו כן, גם מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, הגיב למחאה הצפויה בנתב"ג על רקע המבצע הצבאי בג'נין וכתב בטוויטר: "במקום שיתביישו שהם מתנהגים באלימות. וחוסמים בבריונות אנשים וטיסות. הם עוד באים בטענות מדוע צהל פועל בג’נין וחיילים מסכנים את עצמם כדי לסכל פיגועים. מתי ואיך צמחה פה הכת האלימה הפריבלגית והאגואיסטית כל כך שרוצה לכפות את האין ערכים שלה ואת עידן הריקנות שבו היא חיה על כולנו?".
עוד נמסר בדיון של הנהלת רשות שדות התעופה: "אנו מבקשים להימנע מלהגיע לנתב"ג ללא צורך על מנת למנוע עומס מיותר. הנהלת רשות שדות התעופה קוראת שלא לפגוע בנוסעים ולאפשר תנועה סדירה וחופשית בכבישי נתב"ג. ברשות מדגישים כי נמל התעופה הוא מקום שונה מכל מקום אחר ומדובר באזור עם רגישות מבצעית גבוהה מאוד, 24/7, הנוגעת ישירות לחיי אדם".
לסיום הוסבר: "המעבר משגרה לחירום יכול להתרחש בתוך דקות, וראינו זאת במוצ"ש האחרון. במקרה של חירום תעופתי מוזנקים לנתב"ג עשרות אמבולנסים, רכבי חירום, הצלה ובטחון מכל רחבי גוש דן וירושלים. חסימת דרכי  הגישה לנתב"ג והכבישים בתוך שדה התעופה, ולא משנה מה הסיבה, עלולה להסתיים באסון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תתביישו מפגינים חסרי אחריות שמאשימים את חיילי ישראל.
    ליאור. 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בושה וחרפה לחוליגנים הברברים חסרי אחריות . לכו לגינין ותפגינו נגד צה"ל יחד עם המחבלים.
    סגור
  • 2.
    השמאל נדפק לגמרי איבד את הדרך שלו לטובת טרלול (ל"ת)
    שייקה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מתיש ומביך הריקלין הזה
    רויטל 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שמע משהו אנחנו לא נוותר נהיה ברחובות כדי שלא תהייה פה דיקטטורה בניגוד לך מר שופר חלקנו גם במבצע עכשיו אבל גם במחאה תנוח דעתך אנחנו לא חוזרים הביתה עד שננצח זה שיהיה ברור ואם יש לך על מי להלין עכשיו תבדוק בכהסת את התיחמונים והקומבינות שהם עושים תוך כדי מבצע בג'נין נראה לך שאנחנו אוכלים את החרא שלכם עוד???? סע סע אנחנו גם נפלס דרך לדורות הבאים, גם נגן על הדמוקרטיה וגם נוודא שתהיו אפיזודה חולפת
    סגור
  • איזה דרמטי אתה תשיכו ככה תגיעו רק לכלא (ל"ת)
    שייקה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אידיוט שימושי
    קובי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה דרמטי?? הבנאדם אדיוט שימושי שאינו מודע לאדיוטיותו.החלולים האלה מאמינים לסיפורים שמספרים להם,ורצים כמו חולי נפש קדימה.תשאל אותו איך צימצום עילת הסבירות תהפוך אותנו לדקטטורה,לא ידע לענות לך,אבל ידקלם סיסמאות שמשרדי פרסום דחפו לו לראש.ככה זה כשאין שורשים,העץ תלוש.
    סגור