בארץ

אחותו של הדר גולדין לנתניהו: "אתה אשם! מפקיר את החיילים"

איילת גולדין הטיחה בראש הממשלה דברים חריפים במהלך אירוע לציון 9 שנים לסיום "צוק איתן": תסתכל לי בעיניים, מה הערכים שלך? אתה מפקיר חיילים ואזרחים ולא מסתכל לי בעיניים, אתה אשם!"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
סערה התפתחה היום (חמישי) בטקס לציון תשע שנים למבצע "צוק איתן" בהר הרצל, כאשר משפחתו של הדר גולדין ז"ל התעמתה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאה גולדין, אמו של החייל שנפל במבצע וגופתו עדיין נמצאת ברצועת עזה, זעקה לעברו של נתניהו בין היתר: "אתם רוצים שאשרוף את עצמי כמו איציק סעידיאן ששרף את עצמו כדי שתתעוררו לטפל בהלומי הקרב הגיבורים? אז אשרוף את עצמי".
אחותו של גולדין ז"ל, איילת, הייתה בתוך המתחם וכאשר ראש הממשלה עלה במדרגות היא נעמדה על הכיסא וצעקה לעברו את הדברים הללו: "נתניהו תסתכל לאחות שכולה בעיניים. תשע שנים ראש הממשלה, אל תפנה לי גב. מה יש בקבר שלי תשע שנים – ציצים ומדים מגואלים בדם ואח שלי השלם היפה מתבולל בעזה. ואתה יודע בדיוק איפה ואתה לא מסתכל לי בעיניים, אתה אשם!".
היא המשיכה: "ראש הממשלה בידך האחריות בשם הקהל הקדוש הזה. ציצית ומדים מגואלים בדם – יהדות וישראליות, אלה הערכים שלנו, מה הערכים שלך ראש הממשלה? אח שלך הלך עד קצווי העולם – אני מחנכת את הילדים לאור הערכים של אח שלך. תסתכל לי בעיניים, מה הערכים שלך? אתה מפקיר חיילים ואזרחים ולא מסתכל לי בעיניים, אתה אשם! בשם המעמד הקדוש הזה, אתה אשם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה