נדל"ן ותשתיות

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים במתקפה על השרה סילמן

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב שיגר מכתב בהול לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן בנוגע להצעת החוק לריכוז פינוי אתרי פסולת וטוען כי היא לא נותנת מענה מסודר לענף השיפוצים
מערכת ice |  2
ערן סיב (צילום יח"צ התאחדות קבלני השיפוצים)

יושב ראש התאחדות קבלני השיפוץ ערן סיב שיגר הבוקר מכתב בהול לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן בנוגע להצעת החוק לריכוז פינוי אתרי פסולת וטען כי היא מדירה את ענף השיפוצים וכי על המשרד להגנת הסביבה מוטלת האחריות להוספת אתרי פינוי פסולת באזורים נגישים ובפריסה ארצית גם עבור הקבלן הקטן.

בהתאחדות קבלני השיפוץ טוענים כי בהצעת החוק החדשה שמגבשים במשרד להגנת הסביבה לריכוז פינוי פסולת בניין והטמנה באתרים המיועדים לכך במסגרת תיקון החקיקה של המשרד להגנת הסביבה בה תוטל חובה על יצרני הפסולת להתקשר ישירות עם האתר המורשה לקלוט את הפסולת כולל הסדרה בנושאי אתרי אגירת פסולת וחובת יצרני הפסולת, הגדלת אחריות האתרים והרשויות לפיקוח ובקרה.
 


הצעת החוק לא נותנת מענה מסודר לענף השיפוצים, אלא רק לעף הבנייה והתשתיות ובהתאחדות קוראים לשרה סילמן ולגורמי המקצוע במשרד להתדיין ולראות בקבלני השיפוצים את הפתרון ולא הבעיה.

ההתאחדות טוענת כי בידיה הצעות ייעול ופתרונות העולים מהשטח לפיזור אתרי הפסולת בארץ, לאכיפה לקבלני שיפוצים העוברים על החוק, תימרוצים והסדרים בנושא, ההתאחדות קוראת להידברות לקראת החוק החדש.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חכה קצת
    אזרח 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עדיין תחת ההשפעה של טיול השורשים במרוקו.
    סגור
  • 1.
    מחפש סילמן במרוקו כמו כל השרים והחכים
    קול העם 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הקופים כמו סילמן אמסלם אוחנה ודומהם שקפצו מהרי האטלס במקום לעבוד למען הציבור מבזבזים כספי ציבור לטיולי שורשים.מי ייתן שהחארות האלה ישארו שם ולא יחזרו .
    סגור