בארץ

השר קיש עוסק במינוי מקורבים במקום ענייני משרד החינוך

למרות הבעיות במשרד החינוך כגון מחסור במורים ופערים בלימודים, מתעסק השר יואב קיש בבחירות המוניציפאליות ומנסה לקדם את לילך זמר טוב המקורבת אליו לראש מטה הליכוד ברמת גן
מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)

למרות הפערים בין התלמידים בלא מעט ערים והמחסור החמור במורים, פועל שר החינוך יואב קיש דווקא במישורים אחרים שלא בהכרח קשורים לתחום בו הוא עוסק: קידום מקורבים.

לפי דיווח ב"ישראל היום" מעוניין השר קיש לקדם את לילך זמר טוב המקורבת אליו לתפקיד ראש מטה הליכוד ברמת גן ובעתיד אולי אף לתפקיד בכיר בעירייה מתוך מטרה שתוכל בעתיד להתמודדות על ראשות העירייה.
השר קיש אף תועד יחד עם לילך זמר טוב וראש העיר כרמל שאמה הכהן במטרה למצוא למקורבת לשר תפקיד בכיר בעירייה, זמר טוב עובדת במשרד החינוך כראש המטה של קיש ברמת גן ופועלת להתמודדות על ראשות סניף הליכוד בעיר מתוך מטרה להתמודד גם על ראשות העיר.
 


ההתעסקות הזאת של שר החינוך דווקא בעניינים מוניציפאליים מעלה תהיות רבות בקשר לעתיד החינוך במדינה, יו"ר ארגון המורים רן ארז מאיים שוב להשבית את התיכונים בשנה הבאה עקב אי התקדמות במספר נושאים מהותיים כמו צמצום הפערים במערכת החינוך, המספר הדל של המורים וההחלטה החריגה במהלכה יסיימו בשנה הבאה גני הילדים והכיתות במערכת החינוך המיוחד בשעה 16:00 במקום ב16:45 כמקובל עד היום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה