בארץ

דודי אמסלם הביך את מיארה: "הבנק נשרף והסבתא מסתרקת"

ראשי סיעות הקואליציה הגיעו להחלטה משותפת לקדם את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות דרך ועדת החוקה ועוד שורת החלטות שצפויות לעבור בתקופה הקרובה. בינתיים השר דודי אמסלם משיב אש לאופוזיציה על רקע הצעות אי אמון המוגשים כעת במליאה
דוד זולדן | 
דודי אמסלם, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם)
השר המקשר בין הכנסת לממשלה דודי אמסלם מהליכוד מטיח דברים קשים ביועמ"שית בהרב מיארה במהלך הצעות אי האמון בממשלה שמגישות סיעות האופוזיציה. "בן אדם מקים עסק במו ידיו כבר 20 שנה ובר מאן דהוא ואומר לו אנחנו שותפים ואם לא אז מחר העסק שלו שרוף".
עוד ציין אמסלם כי: "בא השר בן גביר ודרש מעצרים מנהליים אבל לגב' בהרב מיארה זה לא הריח טוב והיא חושבת שזה לא מוסרי. הבנק נשרף והסבתא מסתרקת אבל אנחנו נשבור את כל המונופולים וניצור משק חופשי".
יצויין כי חבר הכנסת יוראי להב הרצנו מיש עתיד הפריע במשך כל אותה העת לנאומו של אמסלם.
ובתוך כך התקיימה היום פגישה מתוחה בין השר הממונה על רשות החברות דודי אמסלם לבין מנהלת רשות החברות הממשלתיות מיכל רוזנבוים בגלל שאמסלם מעוניין להשתלט על רשות החברות. השר דוד אמסלם מקדם בנוסף מתווה לשינוי ההרכב של הוועדה לבחירת שופטים. לפי הרעיון המתווה מדבר על תיקו, שוויון קולות לקואליציה ולאופוזיציה, ואמור לכלול משפטנים בדימוס ומומחים בעלי זיקה למערכת המשפט. ההרכב הנוכחי כולל ארבעה שרים וחברי כנסת, שני חברי לשכת עורכי הדין, נשיא עליון ושני שופטי עליון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה