בארץ

הרפורמה המשפטית יוצאת לדרך? זוהי תגובת מארגני המחאה

מתנגדי הרפורמה המשפטית מתכננים להשבית את התחבורה הציבורית במידה והרפורמה תחזור לשולחם הממשלה ותקודם
מערכת ice |  1
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

הרפורמה המשפטית חוזרת לשולחן הממשלה ? לפי דיווח בחדשות 12 מארגני המחאה צפויים להשבית את התחבורה הציבורית במידה והרפורמה תקודם בזמן הקרוב, בנוסף ארגוני המחאה מעורבים בבחירות ללשכת עורכי הדין.

במידה והחקיקה תקודם על ידי הממשלה צפויים מארגני המחאה לצאת לרחובות ולכבישים למחאות ממושכות, כשבכל פעם ייערך "יום שיבוש" בנקודה אסטרטגית אחרת בארץ.
ארגוני המחאה מתכננים בין היתר לאפשרות שיבוש בנמל התעופה בן גוריון רגע לפני שיא הקיץ, בנוסף מעורבים הארגונים גם בבחירות ללשכת עורכי הדין מחר ותומכים במועמדותו של עמית בכר.
 


ארגוני המחאה טוענים כי זו תהיה הפגנה משמעותית מזו המתקיימת בכל שבוע במוצאי שבת.

כזכור, בשבוע שעבר הגיע המשבר בין הקואליציה לאופוזיציה לנקודת רתיחה, כאשר מספר שעות לפני ההצבעה החשאית על הוועדה לבחירת השופטים משכה הקואליציה את עמדתה ולא הגישה שם של מועמד במטרה לדחות את ההצבעה, למרות זאת ההצבעה נערכה במועדה ונבחרה נציגת האופוזיציה קארין אלהרר אך בהינתן כי לקואליציה אין מועמד הוועדה לא יכולה להתכנס, דבר זה גרם לפרישת האופוזיציה מהשיחות בבית הנשיא בטענה כי הקואליציה עשתה תרגיל.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שולט??
    נירה ממגדלים 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחירות - זה רק בכאילו!! כדי להרגיע את ההמון, הבבונים... מי ששולט באמת - קבוצות שקוראות לעצמן "שמאל" ואין קשר בינן לבין סוציאליזם.. לעומת זאת- קשר בינן לבין שונאי ישראל - יש ויש!! מי הם בכלל שישביתו את התחבורה הציבורית?? בתור מה הם מיוצגים בוועדה לבחירת שופטים, ליכת עו"ד וכיו"ב? איפה המשטרה??
    סגור