בארץ

נתניהו מבהיר לארה"ב: "ההסכמות אין מקובלות עלינו"

ראש הממשלה ערך ביקור בתעשייה האווירית ואמר במהלכו: "ההתנגדות התקיפה שלנו לחזרה להסכם הגרעין המקורי תורמת להחלטה האמריקנית שלא לעשות זאת. אנחנו גם הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר - גם הן אינן מקובלות עלינו"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריק מרמור, אריה לייב אברמס)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (א') בתעשייה האווירית, בליווי ראש המל"ל - צחי הנגבי, ראש הסגל - צחי ברוורמן והמזכיר הצבאי של רה"מ - אלוף אבי גיל. במסגרת הביקור הוצגה לרה"מ נתניהו פעילות התעשייה האווירית, על ידי היו"ר עמיר פרץ והמנכ"ל בועז לוי. כמו כן, סייר רה"מ נתניהו בתערוכת אמצעים ויכולות מתקדמים - בתחומי ההגנה וההתקפה.
ראש הממשלה נתניהו מסר במהלך הביקור: "אני כאן בביקור בתעשייה האווירית, מתרשם מאוד מכלי ההגנה וכלי ההתקפה שאנחנו מפתחים כאן. אנחנו נחושים למנוע מאיראן לפתח נשק גרעיני. ההתנגדות התקיפה שלנו לחזרה להסכם הגרעין המקורי תורמת להחלטה האמריקנית שלא לעשות זאת. אנחנו גם הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר - גם הן אינן מקובלות עלינו. בכל מקרה, כפי שאני מבהיר להם, מבהיר לעולם וגם אבהיר כאן שוב: אנחנו נעשה כל מה שאנחנו צריכים כדי להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו, מול כל איום שהוא".
מוקדם יותר בצהריים, התפרסמו דברי ראש הממשלה לפיהם בכוונתו לחזור לחוקק את חוקי המהפכה המשפטית וזה יקרה, לדבריו עוד השבוע. לא היה צריך יותר מזה כדי להחזיר את סף הפחד לרמות הגבוהות והבורסה עברה מעליות של כ-0.8% לירידות של 0.8% וזה אומר ירידה תוך יומית של 1% וזה המון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה