בארץ

הורים לפעוטות במעונות היום השיקומיים יפגינו מחוץ לכנסת

מנהלי הארגונים עדכנו שהשבתה זו מגיעה לאור התעלמות הממשלה מהמשבר שנוצר עקב הדרת המעונות השיקומיים מהסכם השכר שנחתם לאחרונה
מערכת ice | 
פוסטר המחאה
הורים לפעוטות במעונות היום השיקומיים מרחבי כל הארץ יקיימו היום הפגנת מחאה בהשתתפות הורים מרחבי כל הארץ היום (שני), ברחבת כנסת ישראל בשעות 12:00-18:00.
לאחר שעודכנו כי המשא ומתן נכשל ולאחר שמנהלי ארגוני מעונות היום השיקומיים הכריזו על השבתה מלאה ועצירת פעילות בכלל המסגרות החל מיום רביעי, עדכנו הורים ממטה מאבק שהוקם על הפגנת מחאה שתתקיים היום ברחבת כנסת ישראל. 
במערך מעונות היום השיקומיים הפועלים בכל הרשויות המקומיות ברחבי הארץ, שוהים ילדים בגילים 0-3 המתמודדים עם מוגבלויות המורכבות ביותר, דוגמת נכויות, חירשות, עיוורון, אוטיזם ועוד.
מנהלי הארגונים עדכנו שהשבתה זו מגיעה לאור התעלמות הממשלה מהמשבר שנוצר עקב הדרת המעונות השיקומיים מהסכם השכר שנחתם לאחרונה. אי הכלת מעונות היום השיקומיים בהסכם השכר והאפלייה שהיא מייצרת, לא הותירו מנוס מעצירת הפעילות במלואה.
כמו כן, פנייה דחופה נשלחה גם ליו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, ולכלל ראשי הרשויות, בה ביקשו ראשי הארגונים את התערבותם המיידית כראשי ערים המודעים היטב לחשיבות מענה זה לילדים, מענה אליו מחוייבת המדינה עפ"י חוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה