בארץ

לאור המצב הביטחוני: מטח פותח אלפי פעילויות באינטרנט לתלמידים

כבר ממחר יוכלו תלמידים והורים להנות משלל המוצרים, סיפורים ומשחקים, עם מגוון נושאי התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה, פיתוח מודעות לתחושות גוף, חשיבה חיובית, והתמודדות עם מצבי חירום
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
לאור המצב הביטחוני, מטח פותח את אתר אופק הכולל אלפי פעילויות משחקיות לימודיות ומשופע בסרטונים ותכנים לימודיים לכלל תלמידי מדינת ישראל.
כבר ממחר בבוקר כל תלמידי ותלמידות ישראל והוריהם יוכלו להנות משלל המוצרים, סיפורים ומשחקים, עם מגוון נושאי התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה, פיתוח מודעות לתחושות גוף, חשיבה חיובית, והתמודדות עם מצבי חירום. בכך אנו מקווים להקל על שהותם של התלמידים והתלמידות בתקופה מורכבת זו.

פרוייקט ההסברה ActNews, שיזמו משה קלוגהפט ומירי מיכאלי, יצא בקמפיין לגיוס הישראלים למלחמת ההסברה, לרגל מבצע "מגן וחץ". הקמפיין החדש קורא לישראלים לשתף תכנים פרו ישראליים, המסבירים באנגלית ובספרדית את המצב האמיתי בהגנה על דרום הארץ והמלחמה בטרור. הקמפיין עלה תחת הסיסמא:  It's time to ACT for Israel ויופץ הלילה ברשתות החברתיות ברחבי העולם.
ActNews הוא ערוץ חדשות המיועדת לטיקטוק ולרשתות החברתיות ומסייעת להסברה הישראלית בעולם, וצבר עד היום מעל 11 מיליון צפיות ברחבי העולם. הערוץ הביא שיתופים מכל קצוות הקשת הפוליטית, החל מראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר בנט, סגן שר החוץ לשעבר מיש עתיד עידן רול ועוד. מירב הצפיות בערוץ הגיעו עד היום מבריטניה, ארה"ב, איטליה, ספרד, ארגנטינה וישראל. 
הערוץ מהווה כלי מידע והסברה נגיש וברור לעוקבי החדשות בעולם בדגש לצופים צעירים, משדר חדשות חיוביות בינלאומיות עם התמקדות בישראל, ומעודד פעולה אקטיבית של הגולשים ומעורבות פעילה בנושאי השעה. לערוץ תיבת ווטסאפ לפניות גולשים בארה"ב.  מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט, מקימי הערוץ מסרו כי "במלחמת ההסברה אין דקה אחת לבזבז. עלינו בקמפיין עוד הלילה והישראלים נקראים לדגל. אפשר מהבית ומהטלפון להציל חיים ולעזור לחיילים ולתושבי הדרום. זה הזמן לפעול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה