בארץ

בן גביר מגיב לחרם האירופי: "סתימת פיות לא דיפלומטית"

האיחוד האירופי החליט לבטל את אירועי "יום אירופה" והשר איתמר בן גביר לא נשאר חייב ועולה להתקפה: "חבל שהאיחוד האירופי שמתיימר לייצג את ערכי הדמוקרטיה והרב תרבותיות, נוהג בסתימת פיות לא דיפלומטית". האם התעקשותו של בן גביר לנאום בכנס היא חלק מקריאת התגר שלו נגד ממשלת נתניהו?
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא ממלא פיו מים לנוכח החלטת האיחוד האירופי לבטל את קבלת הפנים הדיפלומטית שתוכננה למחר במסגרת האירוע החגיגי: "יום אירופה", בעקבות כוונתו של בן גביר להגיע לאירוע ולנאום כנציג הממשלה, כאשר האיחוד האירופי החליט לבטל את האירוע וכמו כן, כאמור, גם את השתתפותו של השר לביטחון לאומי.
"חבל שהאיחוד האירופי שמתיימר לייצג את ערכי הדמוקרטיה והרב תרבותיות, נוהג בסתימת פיות לא דיפלומטית" עקץ בן גביר וציין כי. "זהו כבוד וזכות עבורי לייצג את ממשלת ישראל, את חיילי צה"ל הגיבורים ועם ישראל בכל פורום, ידידים יודעים להשמיע גם דברי ביקורת וידידי אמת יודעים גם לשמוע כזאת".
בהודעת שגרירי האיחוד החליטו לבטל את הכנס רק כדי "לא לתת במה למי שנוגד את ערכי האיחוד האירופי". באיחוד הביעו מורת רוח מביקורו של בן גביר ויותר מרמזו כי מצפים לנציג אחר במקומו של השר. עם זאת, בן גביר הבהיר כי הוא מתכוון להגיע בתור נציג הממשלה ואין בכוונתו לבקש חילוף משר אחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיחוד האירופי
    יושר וצדק 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק הם יכולים לקפל את המזוודות ולחזור לאירופה מענין אם בלבנות חיזבאללה היה מוזמן
    סגור