בארץ

בן גביר מותקף: "לא יתנו לו לנאום, זה מיותר"

על רקע בקשות של משפחות שכולות רבות שהפוליטיקאים לא יגיעו לנאום בטקסי יום הזיכרון בבתי העלמין הצבאיים מחר (שלישי), יש שר אחד שלא מוכן לשמוע - איתמר בן גביר. ח"כ דוד ביטן תוקף: "מי שלא היה בצבא, לא צריך להגיע ולנאום בבתי העלמין"
מערכת ice |  4
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לקראת טקסי יום הזיכרון בבתי העלמין הצבאיים שיתקיימו מחר (שלישי), עלתה בימים השאלה על נחיצות נוכחותם של הפוליטיקאים בטקסים אלה, בטח על רקע המחאה שאינה שוככת בחודשים האחרונים כנגד הרפורמה המשפטית.
בעקבות האירועים, משפחות שכולות רבות יצאו בקריאה לפוליטיקאים, שרבים מהם תקפו את המוחים, שלא להגיע לטקסי הזיכרון ולאפשר להם להתייחד עם זכרם של קרובי משפחתם שנפלו בצורה מכובדת ובלי פרובוקציה.

בעוד ישנם נציגי קואליציה שהחליטו אכן לבטל את השתתפותם, דוגמת יצחק גולדקנופף, מאי גולן, גלית דיסטל אטבריאן, יעקב טסלר וצביקה פוגל, יש מי שלא מוכן לוותר על נוכחותו. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מתעקש להגיע לטקס בבית העלמין הצבאי בבאר שבע.
בעוד משפחות שכולות רבות שהיו אמורות להגיע לבית העלמין החליטו שלא להגיע בעקבות זאת, בן גביר זכה לביקורת גם מתוך הקואליציה. "זהו יום אבל לאומי, לדעתי צריך להתחשב ומי שלא היה בצבא לא צריך להגיע ולנאום בבתי העלמין", אמר אמש (ראשון), ח"כ דוד ביטן בתוכנית "שש עם" בערוץ 12.
על הגעתו הצפויה של בן גביר לבית העלמין הצבאי בבאר שבע אמר כי "אני לא חושב שהוא צריך להגיע, אין טעם בזה, גם לא ייתנו לו לנאום, זה מיותר לגמרי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן גביר
    יהודית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר הגבר . אנחנו אוהבים אותך תומכים בך ומעל הכול גאים בך , תעשה מה שאתה חושב תפעל כמו שאתה מרגיש העם אוהב אותך. יש כמה קנאים שלא מבינים מה זה ערכים. לא מבינים מה זה אהבת ארץ ישראל .יש כמה שמתפוצצים שלקחו להם את הבחירות. הם מפחדים. מפחדים מהעם היהודי. זו הבושה הכי גדולה שלהם .הם יהללו ערבים ולא את העם שלהם. אלו זן מיוחד של גזענים ואנטישמים. בן גביר השם איתך ועם כל עמו היהודי. המסורתי והחילוני .לא עם יפי הנפש שרוצים למחוק את הזהות היהודית .
    סגור
  • 2.
    אין דבר כזה לא להגיע,הוא שר בממשלת ישראל
    אשר 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצבא וההרוגים,הם של כולם,הם נהרגו, בשביל דורות שעברו,בשביל הדור הזה,כולל מי שלא שרת בפועל בצבא,ובשביל דורות העתיד. חללי צה"ל לא נהרגו בגלל שייכות למשפחת או לזרם פוליטי כזה או אחר. משפחות המעטות שצועקות, כמו המפגינים הצעקניים האלימים, לא ינהלו את המדינה
    סגור
  • 1.
    גם שמעון פרס לא עשה צבא!!!!
    גד 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם שמעון פרס לא עשה צבא!!!!
    סגור
  • שדרות רוטשילד
    לילי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרבה שלא שרתו בצבא ואני חושבת שטוב עושה בן גביר הוא נציג הממשלה ....מספיק לפחד
    סגור