בארץ

משפחות שכולות חוששות מביזוי הטקסים: "בלגן לא נורמלי, עצוב לי"

השבוע יחול יום הזיכרון ונראה שהורים רבים חוששים מפרובוקציות שיבזו את הטקסים בבתי העלמין. אורנה מיינפלד, אם שכולה של סמ"ר גדי מיינפלד ז"ל, דואגת מביזוי הטקס עקב הגעתו של בן גביר למרות התנגדות המשפחות: "עצוב לי, אני לא מאמינה שהולכים לחלל את המקום הכי קדוש במדינה"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אורנה מיינפלד, אם שכולה של סמ"ר גדי מיינפלד ז"ל שנהרג בתקרית בהר דוב, התראיינה ב-103FM לגבי ההגעה של השר בן גביר אל טקס האזכרה בבית העלמין הצבאי בבאר שבע. מיינפלד התייחסה להגעתו למרות התנגדות המשפחות השכולות: "אני יודעת שמתכוונים לעשות בלגן לא נורמלי. עצוב לי, אני לא מאמינה שהולכים לחלל את המקום הכי קדוש במדינה הזאת".
מיינפלד התייחסה למה יקרה כאשר בן גביר יגיע אל בית העלמין: "אני יודעת שמתכוונים לעשות בלגן לא נורמלי. עצוב לי, אני לא מאמינה, אני פשוט לא מאמינה שהולכים לחלל את המקום הכי קדוש במדינה הזאת, הילדים הכי טהורים שנתנו את החיים שלהם למען המדינה הזאת, שזה מה שהולך שם. אני לא מאמינה שרוצים לזרוק שם ביצים. אני אישית יכולה להגיד מה שאני אעשה, אני אעמוד, אני אפילו לא יכולה לצאת משם כי יש עומס של אנשים. זה הזוי".
אורנה סיפרה על האירוע שבמסגרתו בנה, גדי נפל: "גדי שירת בפלחה"ן גבעתי, וב־26 בנובמבר 1990 הם יצאו למארב מתוכנן בנחל צברין למרגלות הר דב. הם יצאו תשעה לוחמים, גדי היה החובש בכוח. בתחילת ההיתקלות, נפצע אחד החיילים, חיים, וגדי טיפל בו. המ"פ שלהם שאל אותו אם הוא נשאר לשמור עליו כי אסור להשאיר חייל בשטח, אז גדי ביקש להשאיר מישהו יותר צעיר ממנו, מבחינת ותק בזמן, לשמור עליו, והם המשיכו בהיתקלות. בעצם אז הוא החליט כבר על הגורל שלו. לאחר מכן, הוא נהרג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה