בארץ

השדרן שהסית נגד אסתר חיות לא ינחה אירוע עצמאות בירושלים

כזכור, שדר "רדיו ירושלים" הושעה מהתחנה לאחר שקרא לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות עם נבוט
מערכת ice | 
אלעד עמדי (צילום פייסבוק)
לאחר הביקורת הציבורית, שדר "רדיו ירושלים" אלעד עמדי הודיע היום (חמישי) כי לא ישתתף בהנחיית חגיגות יום העצמאות בעיר. כזכור, עמדי הושעה מהתחנה לאחר שקרא לשר המשפטים יריב לוין לתקוף את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות עם נבוט. 

"במשך שנים קיבלתי את הזכות לשמח, להנחות ולהרקיד את עם ישראל בבמה המרכזית של עיר בירתנו האהובה ירושלים", כתב עמדי בחשבון הפייסבוק שלו. "מנקודת מבטי, יום העצמאות, כמו יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום הזיכרון לשואה ולגבורה, הוא יום קדוש שבו אסור שיתגלו מחלוקות. כולנו, כעם אחד, חייבים לנקוט בצעדים שימנעו את המשך הפילוג שנוצר ולכן החלטתי שלמען אחדות העם וחיזוקה לא אטול חלק באירוע יום העצמאות המרכזי".
סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי חביליו, מסר כי "במת יום העצמאות צריכה להיות אירוע מאחד, ולא חגיגה של אלימות. אומרים שהמקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבעתות של משבר מוסרי - שומר על ניטרליות. אני שמח מאוד שלא שתקתי, וגאה ביותר בתוצאה הסופית: ההיגיון ניצח את הבריונות, והמתינות גברה על האלימות. אני מקווה שהעירייה הפנימה את הלקח שהציבור הירושלמי לימד אותה, ולא תנסה שוב לתת פרס ותפקיד למי שמסית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה